10 syytä miksi proteiinidrinkki välipalaksi on hyvä idea?

Ihan varmasti jokainen kuntosaliharrastaja, joka kaivaa työpaikan kahvihuoneessa esiin sheikkerin ja alkaa hörppiä proteiinijuomaa, on törmännyt naureskeluun tai vähättelyyn. Ihan aina ei vaan jaksa lähteä selittämään naureskelijalle miksi sheikkeriä kuljettaa mukana, joten tässä on kymmenen kohdan lista, jonka voi vaikka tulostaa mukaan ja lyödä urpolle kouraan, tukehtukoon pullaansa.

proteiinidrinkki

  1. Proteiinidrinkki on hiton paljon terveellisempi kuin kahvi ja pulla
  2. Proteiini pitää nälkää kauemmin poissa kuin hiilari, esimerkiksi ruisleipä tai banaani
  3. Sheikkerissä oleva protskujauho säilyy paremmin ja on perhanan paljon helpompi kuljettaa mukana kuin esimerkiksi maitorahka
  4. Nykyiset proteiinijauhot maistuu ihan oikeasti hyvälle, protskudrinkillä voi herkutella
  5. Äärettömän harva proteiinipatukka on oikeasti kovin terveellinen, proteiinidrinkki on varmasti parempi valinta
  6. Proteiinidrinkki pitää verensokerin tasaisena ja makeanhimon poissa
  7. Proteiinidrinkin voi sekoitella missä vain mistä siihen saa vettä
  8. Proteiinidrinkki viestittää terveellisistä elämäntavoista
  9. Riittävä ja säännöllinen proteiinin saanti edesauttaa lihaskasvua, mutta eipä urpot sellaisesta mitään ymmärrä, kuten ei varmaan mistään muustakaan näistä kymmenestä kohdasta.
  10. Tyhjä sheikkeri käy lyömäaseesta kun urpojen naureskelu alkaa tarpeeksi vituttaa, taisteleppa siinä vastaan pullasiivulla!

proteiinidrinkki

Metallisydän

2 vastausta artikkeliin “10 syytä miksi proteiinidrinkki välipalaksi on hyvä idea?”

  1. Treenaan kolmijakoisella työntävät, vetävät, jalat 8 päivän aikana kroppa 2 kertaa läpi. Veto treenissä teen jokatoinen treeni pääliikkeenä mavea 5×5 ja heti seuraavana päivänä hyökkään jalkojen kimppuun. Joten mitä mieltä olet, että pitäisikö jaloille antaa lisää palautumis aikaa, koska ne kuitenkin ottavat melkopaljon hittiä tuossa mavessa.
    Kiitos jos vastaat!

  2. Kyllä mä uskon että sä ite tunnet onko jalat tarpeeksi palautuneet vetotreenistä. Jos tuntuu tukkoselta eikä oikein kulje, anna enemmän lepoa. Ei kannata pitää treenaamista suorittamisena, jos kehossa tuntuu siltä, pidä extra lepopäivä. Sillä, onko kierto 8 vai 9 päivää, ei ole mitään merkitystä.

Vastaa käyttäjälle Metallisydän Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta