Täydennystä eniten käytettyihin ravinteisiin

Meikäläisellä on kaapissa ihan törkeä määrä erilaisia lisäravinteita. Tai itseasiassa meillä on lisäravinnekaappeja kaksi. Toinen, kodinhoitohuoneessa oleva iso komero, toimii varastona. Sen hyllyillä on kaikkea mahdollista ihan tavallisesta heraproteiinista superhifiin rasvanpolttajapumppibuusteriin. Toinen lisäravinnekaappi on keittiössä ja siellä on käytössä olevat lisäravinteet, joita niitäkin on nopeasti arvioiden ehkä noin 20 eri purkkia…

täydennystä

Osa lisäravinteista on hyvinkin riittoisia, esimerkiksi beta-alaniinia, jota lisään joka kerta treenilaturiin. Sitä ei kovin usein tarvitse olla tilaamassa lisää, sillä vaikka sitä usein käytänkin, kerta-annos on suhteellisen pieni. On kuitenkin tiettyjä lisäravinteita joita kuluu enemmän kuin toisia ja joihin joutuu tilaamaan täydennystä suhteellisen usein. Viime viikolla havaitsin lisäravinnevaraston hupenevan juuri näiden tiettyjen, aktiivisessa käytössä olevien lisäravinteiden osalta ja tilasin niitä lisää.

täydennystä

Lisäravinteiden käyttö painottuu minulla vahvasti treenin ympärille. Eniten käyttämäni ja mielestäni tärkein lisäravinne onkin palautusjuoma Anabolic Overdrive. Maku ei ehkä ole enää yhtä herkullinen kuin ”vanhaan hyvään aikaan”, mutta edelleen lisäravinteiden aatelia. Kuten olen ennenkin sanonut, AO:sta en luovu. Palkkarin sekaan tulee aina lisättyä jonkin verran glutamiinia, joten senkin kohta lisäravinnevarastokomerossa alkoi olla aika tyhjillään…

täydennystä

Loogisessa käänteisjärjestyksessä edetään treenin aikana käyttämiini lisäravinteisiin. Tämä osio vaihtelee jonkin verran ruokavalion ja muiden käytössä olevien lisäravinteiden mukaan. Välillä olen pitkiäkin aikoja lisännyt treenijuomaan ainoastaan EAA-aminohappoja, mutta nyt jo pidemmän aikaa Treenijuomani on koostunut hyvin kokonaivaltaisesta INTRAZONE:sta, jonka mukaan lisään hiilareita OsmoPure:n muodossa. Tällä kertaa OsmoPure:a kuitenkin löytyi kaapista sen verran, että tilasin täydennykseksi ainoastaan INTRAZONE:a.

täydennystä

Edelleen kun jatketaan käänteisjärjestyksessä, päädytään treenilaturiin. Vaihtelen paljon treenilaturia välttääkseni isompaa toleranssia, mutta silti ehdottomasti eniten käytän tällä hetkellä treenilaturina INZANE:a, joka tuntuu antavan parhaan potkun treeniin. INZANE:n sekaan sekoitan joka kerta hiukan lisää beta-alaniinia ja CitruPurea, joka myös alkoi jo olla varastosta vähissä.

täydennystä

Tällaista täydennystä tilasin tällä kertaa. Nyt on sinun vuorosi, mitä lisäravinnetta sinä käytät eniten? Tuntuuko että jotain saa olla koko ajan tilaamassa? Vai vedätkö luomuna ja treenaat ainoastaan parsakaalin voimalla? Sana on vapaa, anna kommenttiboksin laulaa!

Metallisydän

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta