Pumppitreeni olkapäille

Kesä on kiireistä aikaa, aina ei ehdi treenata pitkän kaavan mukaan tai edes lähteä salille. Silloin on aika kiva juttu että omassa autotallissa on pienimuotoinen kuntosali, jossa voi käydä tekemässä nopeahkon treenin. Tällä kertaa vuorossa oli pumppitreeni olkapäille 😉

Tämänkertainen pumppitreeni alkoi perinteisillä vipareilla, pumppailevalla tahdilla ja lyhyillä palautuksilla viisi sarjaa joiss ajokaisessa tavoitteena 20 toistoa.

pumppitreeni

He-Manin valvovan katseen alla ei voi antaa periksi, jokainen sarja oli puserrettava loppuun asti.

Pumppailun toinen liike oli pystypunnerrus käsipainoilla. Sarjoja jälleen viisi, palautukset lyhyet ja toistotavoite joka sarjassa vähintään 15 toistoa. Toistotavoite täyttyikin ensimmäisissä sarjoissa helposti, mutta parissa viimeisessä jäi vajaaksi. Perille meni siis…

pumppitreeni

Pumppitreenin kolmantena liikkeenä oli pystysoutu, mitä tehtiin sitäkin viisi sarjaa. Käsipainoilal tehtynä on tärkeää tehdä liike hallitusti ja rauhallisesti. Toistomäärä tässä liikkeessä myös 15 ja 20 välillä joka sarjassa.

20160706_132222

Pumppitreenin loppupumppi haettiin vielä kolmen vipariliikkeen yhdistelmällä. Video kertoo mikä oli homman nimi. Lyhyet palautukset ja sama setti kolme kertaa, minkä jälkeen polte ja pumppi olkapäissä oli melkoisen maukas. Onnistunut treeni sanoisin 🙂

.

Täytyy kyllä kehaista noita Gorillasportsin käsipainoja, hiton hyvät ja tukevat treenivälineet.

Logo

 

Metallisydän

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta