Kuukauden lisäravinne – INZANE!

Tällä kertaa Metallisydämen kuukauden lisäravinteena esitellään markkinoiden ehdoton ykköstehonlisääjä, buusterien buusteri, SUPERMASS Nutritionin INZANE.

20160427_091441

Erilaisia tehonlisääjiä ja treenibuustereita on ollut markkinoilla jo vuosia, suurimmassa osassa pääasiallinen ”teho” tulee suuresta määrästä kofeiinia. Muutama vuosi sitten lisäravinnemaailma kuitenkin räjähti supertehonlisääjiin, joiden ”salainen” ainesosa oli DMAA. Ne toivat treeniin aivan uudenlaista buustia, treenata jaksoi aivan uudella tavalla, treenin jälkeen teki mieli vielä juosta maraton ja kotona tarttui vielä imuriinkin mieluummin kuin heittäytyi sohvalle. DMAA kuitenkin kiellettiin, nämä yliluonnolliset treenibuusterit vedettiin markkinoilta, kuntosaleille palasi sama vanha laiskahko treenitahti ja villakoirat alkoivat taas majoittua bodareiden sohvien alle… Uusia treenibuustereita tuli kyllä markkinoille, mutta mikään ei tuonut sellaisia säväreita kuin markkinoilta vedetyt DMAA-buusterit… Ennen INZANEA.

20160427_091801

INZANE palauttaa treenaajille sen tunteen kun mikään ei paina mitään, treenata jaksaa vaikka takana olisikin raskas työpäivä tai edellisen yön unet olisivat jääneet vähiin. Yksinkertaisesti INZANE antaa treeniin ainakin sitä minun kaipaamaani lisäpotkua, joka auttaa viemään treenit sinne seuraavalle levelille. Suosittelen kokeilemaan!

Ja tässä vielä tuotteen sisältö niille, joita se kiinnostaa ja jotka siitä jotain ymmärtävät:

20160428_220528

Treenivyö – uhka vai mahdollisuus?

Kuntosalitreenaajat jakaantuu karkeasti ottaen kahteen ryhmään, niihin joiden mielestä treenivyö on ehdottoman hyödyllinen kapistus ja niihin, joiden mielestä siitä ei ole mitään hyötyä, ennemminkin haittaa…

20160427_112257

Minä kuulun tuohon ensimmäiseen ryhmään, sillä olen vahvasti sitä mieltä, että oikein käytettynä treenivyö on oivallinen apu ja tuki koviin treeneihin ja erityisesti niihin koviin sarjoihin.

Treenivyötä ei kannatakaan käyttää ihan jokaisessa sarjassa, vaan tehdä kyykyissä ja maastavedoissa ne lämmittelysarjat ilman vyötä ja ottaa sen tuoma tuki avuksi vasta niissä kaikkein kovimmissä sarjoissa, niissä joissa tukea keskivartaloon tarvitaan eniten.

20160427_105427 20160427_111809-1

On aivan turha väittää että keskivartalon tukilihasten kehitys heikkenee treenivyötä käytettäessä – tai sitten sitä ei käytetä oikein. Treenivyö on tarkoitettu tuomaan lisätukea keskivartaloon. Sitä ei kuulu kiristää niin tiukalle, että henki ei kulje, vaan laittaa sopivalle kireydelle niin, että vatsalihakset jännittäessä vyö kiristyy ja tukee selkää.

Toki aina voi huudella, että kovat jätkät ei vöitä käytä. Ei niin, ne kovat jätkät on yleensä muutenkin aika itsepäisiä ja harvoin niitä penaalin terävimpiä kyniä…

Itse suosittelen ehdottomasti jokaista hankkimaan treenikassiin myös sen treenivyön, mutta myös opettelemaan sen oikeaoppisen käyttämisen. Fit4You:ssa on vielä muutaman päivän Gaspin treenivyöt edullisessa Promotion-tarjouksessa, vielä ehdit hankkimaan laatuvyön edulliseen hintaan.

gasp_april_promo_933x292