Helpot ja tehokkaat vinkit painonpudotukseen! – Näillä et voi epäonnistua!

Nyt kun omaa dieettiä on viikko takana ja tulokset ovat jo nyt uskomattomia, on ehkä aika laittaa jakoon kaikkien aikojen parhaat dieettivinkit. Kyse on kaikkien tuntemista hyvin yksinkertaisista jutuista, mutta juju onkin näiden kikkojen yhdistäminen, jolloin niiden teho moninkertaistuu.

Ensinnäkin jokainen varmasti tietää, että saunassa istumalla paino putoaa kohisten. Jos painoluokka-urheilija (esimerkiksi painija) ei meinaa mahtua painoluokkaansa, menee hän istumaan saunaan kunnes paino on tarpeeksi alhaalla. Toisaalta taas on yleisesti tunnettu tosiasia, että salaattia mussuttavat ihmiset ovat usein hyvin laihoja. Kun siis yhdistetään nämä kaksi kikkaa, mennään saunaan syömään sitä salaattia, alkaa paino pudota kohisten ja rasvan tirinän oikein kuulee löylyjen välillä.

20160228_202451

Yksi lihomisen ja ylipainon syistä on monesti liian hyvä ruoka. Kun ruoka maistuu hyvälle, tulee sitä usein syötyä liikaa, jolloin paino nousee ja läskiä kertyy. Hyvin yksinkertainen kikka estää painon turha nouseminen onkin tehdä niin saatanan pahaa ruokaa, ettei sitä tee mieli syödä. Hyvin yksinkertaista. Vielä jos ruuan koostumuksesta onnistuu saamaan ällöttävän sitkeää tai limaista, on todellinen ihme jos ei ala paino laskea.

herkkua

Jos ruualla kikkailu ei kiinnosta, kannattaa miettiä omaa lajivalintaa uudelleen. Voimanostajat on melkoisia könttejä eikä nuo sumopainijatkaan varsinaisesti mitään keijukaisia ole… Mutta kerroppa oletko koskaan nähnyt lihavaa balettitanssijaa? Jos laihtua haluaa, kannattaa siis ehdottomasti alkaa tanssia balettia. Eikä kannata unohtaa oikeaoppista pukeutumista, itsensä näkeminen pelkissä sukkahousuissa ja tyllihameessa tuo varmasti hyvää tsemppiä painonpudotukseen…

ballet

Usein ennen häitä tai muita juhlia iskee monelle laihdutuspaniikki, mekko ei mahdu päälle tai puvun housujen nappi ei mene kiinni. Olisi pakko saada muutama kilo painoa pois – ja nopeasti! Tähän löytyy onneksi ratkaisu. Äärettömän helppo ja todella nopea tapa pudottaa tuo muutama kilo, on hankkia vatsatauti. En usko että kukaan tuntee ihmistä jonka paino ei olisi laskenut kunnon oksu-ripuli-vatsataudissa. Jos vatsatautiin vielä yhdistetään yskä, on teho taattu. Silloin ei uskalla syödä yhtään mitään, sillä joka yskäisyllä on kurat housuissa. Tarvittaessa reilu määrä risiiniöljyä aamuin illoin ajaa saman asian.

.

Näillä ensiluokkaisilla dieettivinkeillä pääsee jokainen varmasti alkuun. Ja jos ongelmia tulee vastaan, en ota niistä mitään vastuuta, sillä hulluhan se on joka jotain tuollaista kokeilee!

Metallisydän

4 vastausta artikkeliin “Helpot ja tehokkaat vinkit painonpudotukseen! – Näillä et voi epäonnistua!”

  1. Hei kiitos näistä vinkeistä. Juuri tänään aloittelen dieettiä tässä, niin varmaan se on viikonloppuna päräytettävä saunaan salaattikulhon kanssa. Laitanko vielä elmukelmut vatsan ympärille? 😉
    Se on kato miun ongelmakohta nii josko sitä kohdennettuu rasvanpolttoo sit yrittäs 😀

  2. Ei vitsi, tää oli parasta piristystä maanantai päivää! :DD keep on rock!

  3. Morjesta,
    sun blogista saa kyllä tosi hyviä treenivinkkejä ja myös motivaatiota treenaamiseen. Oon ite 16v. suht raamikas jannu (pituutta 190, painoa 86) ja oon käynyt tässä muutaman kuukauden tosi aktiivisesti salilla (5krt/vk). Tuloksia tulee pikkuhiljaa mutta tosiaan massaa itseltäni löytyy, ja on aina löytynyt kovin runsaasti. Tästä syystä keskikropasta löytyy sitä ylimääräistä pömppöä eikä vatsan seutu ole erityisen treenatun näköinen. Jonkinlaisena pienenä treenitavoitteena olisi saada lihasmassaa yläkroppaan, erityisesti keskivartaloon ja saada vatsapalikat näkyviin. Koska pömppistä tosiaan jonkin verran vatsan alueelta löytyy niin en usko että pelkkiä vatsoja tekemällä saisin kuitenkaan timmiä keskivartaloa. Syömäpuolella uskoisin olevan muutoksille tarvetta, ainakin hetkellisesti. Suosittelisitko siis näin nuorelle kaverille minkäänlaista dieettiä vai millä keinoin uskoisit saavani timmit vatsalihakset? Päivän kalori määräksi heittäisin tällä hetkellä keskimäärin 2400 kcal. Treenini rajoittuu pelkästään salitreeniin, jossa 3-jakoinen treeni ohjelmani tuntuu tällä hetkellä todella hyvälle.
    Mitä olen muiden salitreenaajien ja monien kehonrakentajienkin lähtötilanteita seuraillut mm. youtubesta niin yleensä he ovat lähteneet liikkeelle todella laihasta ja ”skinnystä” vartalosta. Monilla nuorilla jo melkeen ilman mitään treeniä näkyy vatsalihakset ja kohtalaisella treenillä sixpack on jo valmis. Vaan ei ole itselläni tuota tilannetta.. toisaalta hyvä :D, toisaalta ärsyttävää. Tiedä sitten onko helpompi lähteä kehittämään laihaa ja vähän rasvaprosentin omaavaa kroppaa vai tällaista minunlaistani tukevampaa ja raamikasta kroppaa? Millaisella rasvaprosentilla uskoisitm muuten sixpackin tulevan näkyviin? Joku halppis-kehonkoostumusvaaka näytti rasvaprosentikseni jotain 17%.

    Huhh.. aika romaani tästä tuli :’D. Olisi kyllä aivan huippua jos osaisit jotain neuvoa/sanoa!
    Kiitos jo etukäteen.

    • Heh, no ainakaan ei ehkä kannata kokeilla tämän postauksen neuvoja 😀

      Mutta tosiaan. Yksinkertaistettuna homma menee niin, että ne vatsalihakset kasvaa ihan samalla tavalla kuin muutkin lihakset, eli treenaamalla. Sitten toinen asia on niiden esiin saaminen, mikä tapahtuu dieetin avulla. Siitä, onko sun tapauksessa järkevää lähteä dieettaamalla vatsapaloja esiin hakemaan, on hankala sanoa näkemättä. Pituutta sulal riittää, joten ei kannata ihan luuviuluksi itseään ainakaan kuihduttaa. Harvemmin niillä laihoilla kavereillakaan oiekasti mitään vatsalihaksia on jos oikeasti lihaksista puhutaan. Kyllä ne oikeasti erottuvat vatsalihakset erottuu pienen rasvakerroksenkin alta ja näyttää paremmilta kuin vaan laihaluikun ”vatsalihakset”.

      Rasvaprosentteja ei kannata mittailla, peili on hyvä mittari. Peilissä kun näyttää omasta mielestä hyvältä, niin varmasti näyttää muidenkin mielestä hyvältä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta