Erinomainen vinkki olkapäätreenin viimeistelyyn vol. 2

Jokin aika sitten esittelin blogissa miten tavallisen olkapäätreenin saa viimeisteltyä niin, että seuraavina päivinä ei käsi nouse tervehdykseen ja kaverit alkaa pitää ylimielisenä törkimyksenä. Ilmeisesti blogin lukijoilla ei ole kavereita tai sitten lukijat on jollakin tavalla kieroutuneita, sillä tuo teksti keräsi suuren suosion, sen verran suuren, että tässä olisi sille jatkoa, uusi erilainen vinkki olkapäätreenin viimeistelyyn!

20160120_122115

Tarkoitus on siis, että teet oman normaalin olkapäätreenisi ihan niin kuin normaalistikin treenaat, tee pystypunnerrukset, viparit ja käytät vaikka erikoistekniikoitakin jos ne ohjelmaasi kuuluvat. Kun oma treenisi on tehty, teet vielä kolme kierrosta tätä Metallisydän-speciaalia niin ai ai ai kun on olkapäät tulessa!

Homma lähtee siis takaolkapäille kohdistetuilla vipareilla. Ota sellaiset maltilliset käsipainot, joilla tulee noin kymmenen toistoa ja tee sarja loppuun. Siis loppuun, niin ettet enää pysty enempää tekemään. Sitten siirryt suoraan niskantakaapunnerrukseen. Tässäkin sen verran painoa että ainakin se kymmenen toistoa saadaan kasaan, saa tulla enemmänkin, mutta ainakin se kymppi. Ja taas niin totaalisen loppuun, ettei enempää oikeasti pysty tekemään. Sitten tartutaan vielä niihin samoihin käsipainoihin ja tehdään vipareita sivuille juuri niin monta kuin pystytään. – Ja tämä setti kolme kertaa. Sitten voi lähteä kotiin ja olla morjestelematta niille kavereille.

Metallisydän

2 vastausta artikkeliin “Erinomainen vinkki olkapäätreenin viimeistelyyn vol. 2”

  1. Poikani kolme vee kysyi videota katsottaessa: Kuka tuossa voimistelee? :DD

    • Kai sä vastasit että joku kalju pipipää 😀

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta