Peppu pyöreäksi Metallisydämen kotitreenillä!

Oletko aina halunnut pyöreän ja timmin fitness-pepun, mutta aika ei riitä kyykkäämään salilla useita kertoja viikossa? Ei hätää, Metallisydämen tehokkaalla kotitreenillä saat pyöreät ja timmit pakarat kuin huomaamatta, muiden arkiaskareiden yhteydessä!

Ladies-if-youre-looking-for-squat-motivation-to-make-your-booty-bigger-and-to-learn-how-to-eliminate7

Moni on varmasti miettinyt Metallisydämen teräksisten pakaroiden salaisuutta ja harhautunut luulemaan että ne on muodostettu kuntosalilla, kovilla kyykkysarjoilla. Se on pelkkää kulissia, nyt on aika paljastaa totuus tämän taitavasti rakennetun illuusion takana…

Ei tehokkaaseen treeniin aina tarvita kuntosalia, sen voi hyvin tehdä myös kotona. Ja mikä parasta, sille ei tarvitse varata edes erikseen aikaa, vaan tehokas pepputreeni on mahdollista suorittaa ihan siinä muiden arkiaskareiden ohessa. Olenkin jo vuosikaudet kulkenut kotona kaikki matkat tehden askelkyykkyä. Jos on pitänyt mennä vessaan, olen mennyt sinne askelkyykkykävelyä. Muutaman kerran olen uskaltautunut käymään jopa postilaatikolla asti, mutta muutaman mielenterveydestäni huolestuneen naapurin jälkeen päätin pitää askelkyykyt sisätiloissa. Lisäpainona on kätevä käyttää mitä tahansa kateen sopivaa. Itse olen viimeaikoina käyttänyt vauvaa.

20150712_20212220150712_202126

Jokainen mahdollinen lepohetki on myös loistava mahdollisuus pieneen pakaratreeniin. Oikein tehtynä ei treenin vuoksi tarvitse luopua esimerkiksi rentouttavasta kirjan lukemisesta. Mikä onkaan mukavampi tapa, kuin ottaa kirja käteen lasten mentyä nukkumaan ja alkaa tehdä lantionnostoja kirjan lukemisen ohella. Rentouttavaa ja tehokasta.

20150712_20192620150712_201929

Viimeinen ja paras treenivinkki on pakararutistukset. Niitä voit tehdä milloin tahansa istuessasi. Yksinkertaisesti vaan puristelet pakaroita voimakkaasti yhteen esimerkiksi sadan toiston sarjoina. Ruokailutilanteet ovat erinomaisia tähän tarkoitukseen.

Näillä Metallisydämen kotitreenivinkeillä et voi epäonnistua, muutama kuukausi kovaa kotitreeniä ja sinullakin on täyteläisen pyöreät ja kiinteät pakarat!

Metallisydän

8 vastausta artikkeliin “Peppu pyöreäksi Metallisydämen kotitreenillä!”

  1. Saako lantion nostosta enemmän irti jos kirjaksi vaihtaa Terminaattorin sijaan vaikka Emmanuellen? Toisaalta, äkkiseltään kun katsoo, niin ensinäkemältä lukutottumus näyttää siltä kuin katsoisi vanhan kunnon VHS-kasettikotelon sisään. Mutta mitäpä sitä ei tekisikään kireiden kankkujen takia. Minä ainakin yritän näillä neuvoilla. Miehiset hauikset ja hartiat on niin so last season, kunnon filepylly se olla pitää!

    • En tiedä miten kävis Emmanuellen kanssa… en uskalla kokeilla 🙂 Tuo Arnoldin elämänkerta sopi ainakin oikin hyvin tarkoitukseensa 🙂

  2. Täytyy sanoa, että tuo ruokailusessio näyttää hivenen koomiselta. Ajatella, jos pöydän ympärillä olisi koko perhe, esim. meidän nelihenkinen perheemme ja kaikki pompahtelisivat omaan tahtiinsa. Siinä voisi mennä vellit väärään kurkkuun =D

    • Totta, saattaisihan se hivenen koomista olla 😀

  3. No katoppas vain! Hetken jo luulin edessäni olevan väistämätön paluu lattapyllyisyyden lavealle tielle, sillä salilla käymisestä on kyllä tarakka terhakoitunut, mutta lompakko litistynyt. No worries, eikun alskelkyykkäämään! Pitää varmaan hankkia muksu tuomaan lisätehoja.

    PS. aamun repeilyt tuolle videolle 😀

    • Hätätilassa voi lisäpainona toimia jokin muukin lapsen sijaan. Lapsi tosin on mielestäni se paras vaihtoehto, progressiota tulee kuin huomaamatta lapsen kasvaessa 🙂

  4. Oot sää hauska miäs! Mukava Piristys päivään kun lukee juttujasi 🙂 Niin ja kiitos taas tästäkin treenivinkistä, parhaani mukaan otan niitä kokeiluun.

    • Kokeile vaan ja kerro jos keksit lisää hyviä ideoita 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta