Valinta on tehty, SUPERHAASTE starttaa viikon päästä!

Hakemuksia Metallisydämen puolen vuoden superhaasteeseen tuli valtava määrä, kiitos kaikille kiinnostuneille! Vastaan teille kaikille vielä sähköpostitse kun vaan ehdin!

Kaikista hyvistä hakijoista koutsattavaksi (ja puolen vuoden epäinhimilliseen rääkkiin) valikoitui 44 vuotias Matti Salosta.

les-mills

Näin Matti kuvaili itseään:

”Olen 44 vuotias pyöreähkö mies, jonka elämään on kuulunut kuntosali sykäyksittäin. Välillä ollaan treenattu vuosi ja levätty kaksi. Uusi into ja treenejä puolitoista vuotta ja levätty kolme. Tällaista vuoristorataa teinistä aikuisikään. Nyt olen salilla käynyt jo kaksi vuotta putkeen ja into on vielä valtaisa.

Rasvakudosta on tullut ja voinkin sanoa että viimeiset 15 vuotta olen ollut ”offilla”. Nyt olen omatoimisesti pudottanut painoa yli 10 kiloa, mutta kyllä sitä toisen mokoman kympin voi pudottaa.”

1

Matin kanssa siis lähdemme kohti kovempaa kesäkuntoa heti tammikuun alusta. Luvassa on kovaa treeniä, tiukkaa ruokavaliota, paljon hikeä ja periksiantamattomuutta. Jääkäähän seuraamaan Matin edistymistä ja ottamaan samalla pieniä vinkkejä omiinkin treeneihin!

Metallisydän

4 vastausta artikkeliin “Valinta on tehty, SUPERHAASTE starttaa viikon päästä!”

  1. Onko Metallisydän jo itse kokeillut maltoa/vitargoa/osmoa 30min ennen treeniä/aikana aminoiden kera? Palkkarissahan nyt otat toki hiilareita, mutta mites treenin aikana? Tuo 30min ennen nopeeta kamaa nostaa insut tappiin ja anabolia jyllää, joku tutkimus tuki tämmöistä, että lihasta tulee enempi näin. Pitää vaan olla tarkkana tuon ajoituksen kanssa. Itse laitan pienen mällin heraa mukaan niin vähän tasaisempi nousu. Sitten heti lämmittelyjen aikana aloitan litkimään maltoa ja aminoita. Treenin lopussa palkkari. Energiaa piisaa enemmän ja lihakset täydemmän oloiset, treeniteho parempi ja palautuminen kovempaa. Suosittelen kokeilemaan! Hulkkihan ottaa myös nopeita hiilareita 30-40min ennen, aikana ja jälkeen. Yhteensä liki parisataa grammaa. Kondis on siisti ja kovat volyymit treeneissä.

    • En ole testannut, vielä. Aiheesta olen kyllä jonkin verran lukenut ja ajatuksena on testata jossain vaiheessa…

  2. Kerro sitten kokemuksia tänne. Yritä muuten pitää kalorit samoissa, korvaat vaan myöhäsemmän päivän hiilareita sitten. Aamupalana voi vetää tuon sun entisen vakkarin munakkaan. Jää siitäkin hiilareita treenin lähelle enemmän. Ben Pakulskihan tätä suosittelee kovasti, samaa kaavaa noudattaa Hulkkimus Uttimus, Pjotor Wilenius ja muut Fastin miehet. Eli aamupalalla vain rasvaa ja hiilareita. Treenin yhteydessä sitten kunnolla hiilaria. Tuo ennen treeniä ajoitus pitää osua nappiin, eli joku 30min max. itselle ja lämmittelemässä ja lisää juomaa koneeseen. Luepas tämä, jos on aikaa. Voit muuttaa mieltäsi. 🙂

    http://www.benpakulski.com/i-really-dont-think-i-will-ever-eat-carbs-at-breakfast-as-long-as-i-want-to-continue-building-muscle/

    ja sitten kehonrakentaja / valmentajan suusta:

    https://www.facebook.com/TrainedByJp/posts/518737738211781

    • Jeps, varmasti kerron kun testaan. Kaapissa oliskin OsmoPURE:a pöntöllinen… Mä treenaan nykyisin lähes aina aamulla aamupalan jälkeen joten taidan vetää edelleen kuten nyt jo jonkin aikaa puuroa raejuustolla ja heralla höystettynä… Sinne treenijuomaan sitten aminojen kanssa sitä hiilaria…

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta