Tosibodarin normiarki osa 2 – Dieetti

Tosibodari, tuo kukkahattutätien paheksunnan ja yh-äitien päiväunien kohde, tuo mystinen huppupäinen hahmo josta kaikki ovat jotain mieltä, ei ole enää niin mystinen. Kiitos kuuluu Metallisydämen Tosibodarin normiarki -blogikirjoitukselle. Tuossa kirjoituksessa käsiteltiin tosibodarin massakautta, jolloin tosibodari lähinnä söi, treenasi ja lepäsi. Lihasmassa kasvoi, mutta samalla mukaan tarttui melkoinen määrä rasvaa. Massakauden lopulla tosibodari muistuttaa lähinnä ylipainoista virtahepoa. Nyt alkaa dieetti jolla tuo rasvakerros kuoritaan pois. Dieetillä ei levätä, dieetillä ei syödä. Mitä dieetillä sitten tehdään, se selviää Metallisydämen Tosibodarin normiarki -artikkelisarjan toisessa osassa.

Dieetillä tosibodari herää aamulla ennen viittä, pukee Gaspin collarit jalkaansa, hupparin päällensä, juo lasin vettä ja syö kourallisen rasvanpolttokapseleita ja piristeitä. Sitten tosibodari lähtee aamulenkille, satoi tai paistoi, huvitti tai ei. Se on ankeaa, vettä sataa, on pakkasta ja sudet ulvoo kilpaa tosibodarin vatsassa kurnivan nälän kanssa. Mutta tosibodari ei valita, tosibodari tekee aamuaerobisensa huppu päässä säällä kuin säällä, rasva on saatava palamaan.

2533[1]

Aamuaerobisen jälkeen on vihdoin aamupalan aika. Dieettiamupala sisältää raakoja kananmunanvalkuaisia, kanaa ja kourallisen erilaisia pillereitä. Pillereiden vaikutuksia ei ymmärrä kukaan ilman tohtorintutkintoa, paitsi tosibodari itse. Ei valtaviin ruokamääriin tottunut tosibodari tästä aamupalasta kylläiseksi tule, mutta sillä taltutetaan huutava nälkä edes hetkeksi.

Dieetillä treenaamisen määrä kasvaa massakauteen nähden. Dieetillä treenataan ainakin kaksi kertaa päivässä ja aamupalan jälkeen onkin päivän ensimmäisen treenin aika. Tosibodarin treeni on aina kovaa, hiki lentää, painot kolisee ja treenikaveri kannustaa. Tosibodari antaa joka treenissä kaikkensa vaikka oksennus tulisi ja taju menisi. Dieetillä treenaaminen on erityisen rankkaa kun ei ole energiaa. Silti treenataan joka kerta helvetin kovaa. Se on rankkaa, mutta tosibodari ei valita, tehdään se mitä on tultu tekemään. Ja päälle vielä muutama pakkotoisto. Päässä hakkaa legendaarinen lause ”no pain, no gain”.

417601_10151514415916281_836888236_n

Treenin jälkeen harjoitellaan poseerauksia. Heitetään paita pois, vedetään treenihousut alas ja kääritään hiestä märät bokserit persvakoon. Sitten pullistellaan peilin edessä otsasuoni pullottaen kunnes taju meinaa taas lähteä. Sitten mennään kotiin syömään keitettyä kanan rintafileetä ja parsakaalia.

nih

Seuraavaksi tehdään töitä. Jokainen tosibodari on ammatiltaan personal trainer, eli suunnittelee työkseen bikinifitness-tyttöjen soijarouheruokavalioita ja miettii kuinka monta askelkyykkyä kenenkin peppu tarvitsee pyöristyäkseen. Sen jälkeen tosibodari tapaa oman valmentajansa jonka kanssa lasketaan kuinka monta grammaa vähemmän parsakaalia pitää ensiviikolla syödä jotta dieetti etenee suunnitellusti.

Töiden jälkeen syödään haudutettua kanaa, vihreitä papuja ja juodaan protskujuoma. Tosibodarin tunnistaa paitsi Gaspin hupparista, myös aina mukana kulkevista sheikkereistä ja eväsrasioista. Ne on oltava aina mukana sillä ruokailujen välit on laskettu tarkkaan, muutaman minuutin heitto voi välittömästi viedä kehon kirottuun kataboliseen tilaan. Eväsrasiat ovat siis tosibodarille pyhiä, niihin ei kannata koskea jos henkesi on sinulle kallis. Mikään ei ole vaarallisempaa kuin nälkäisen, dieetillä olevan tosibodarin eväisiin kajoaminen…

527245_10150989389631281_830913481_n

Nykypäivänä tosibodarille on tärkeää olla esillä sosiaalisessa mediassa, muuten ei sponsorilta heru heraproteiinia. Siksipä tosibodarin on päivitettävä Facebookin urheilijaprofiiliinsa joka päivä kuulumisia ja dieetin edistymistä. Se on hankalaa ja aikaa vievää koska tosibodarin levytangon ja magnesiumin karhentamia sormia ei ole tarkoitettu tietokoneen näppäimistölle saati sitten älypuhelimen käyttöön. Kun kuntokuva on lopulta saatu ladattua facebookiin, syödään taas kanaa ja… no kanaa nyt ainakin.

Illalla tosibodari treenaa toisen kerran. nyt vuorossa on hauikset. Niitä pumpataan niin helvetisti että paidan hihat repeävät, tai siis repeäisivät jos paidassa olisi hihat. Yksi tosibodarin tunnusmerkeistä onkin se, että treenipaidassa ei ole hihoja.

575537_10151041750436281_453639693_n

Tosibodarin vuosi huipentuu kehonrakennuskilpailuun. Puolikuolleena väsymyksestä, näntyneenä nälkään ja janoon raahaudutaan kilpailupaikalle. Takahuoneessa suditaan mustaa maalia ihoon ja pumpataan lihaksiin viimehetken pumpit. Sitten mennään lavalle esittelemään niitä poseerauksia joita on viime kuukaudet ahkerasti harjoiteltu bokserit persvaossa. Tähän on tähdätty. Tätä hetkeä varten on salilla hikoiltu ja nälkää nähty. Tähän hetkeen kulminoituu kaikki se työ mikä on vuosien varrella tehty. Lavalla ollaan kaksi minuuttia ja tullaan pois, voittajana, peltisen pokaalin ja kreatiinipussin kanssa.

Uurastus on ohi, kilpailu on ohi. Nyt on aika aloittaa uusi massakausi…

Metallisydän

12 vastausta artikkeliin “Tosibodarin normiarki osa 2 – Dieetti”

    • Tosibodarin normiarki pitää tosiaan sisälään monenlaista jota ei ihan aina tulisi edes ajatelleeksi 🙂

  1. ”Kääritään hiestä märät bokserit persvakoon” mä kuolen just nauruun! Hitokseen menee noita pillereita kans 🙂 Harjotellaanko noita poseerauksia salilla vai kotona? Kun en oo tommosii nähny meidän salilla, tai ehkä ne tosibodarit treenaa eri aikaan kuin mä 😀

    http://projektiuusimina.blogspot.fi/

    • Jotkut tosibodarit on vähän ujompia kuin toiset. Kyllä joillakin saleilla vedetään ne bokserit persvakoon ihan siinä kaikkien edessä 🙂

  2. Aloitin viikko sitten seurailemaan näitä siun stooreja, eikä paluuta ole ollut! Aivan mahtavaa. Oli pakko päästä viimein heittämään kehukommenttia 🙂

  3. Ai hyvä isä että sai taas nauraa!
    Juuri tällaisia tosibodarit ovat, hehheh!
    Ja mukana salilla kulkee elämää suurempi treenikassi jonka sisältöä ei uskalla edes arvailla.. Ehkä niitä eväsrasioita?!
    Kiitos taas!! Loistava kirjoitus.

    • Saattaa siellä treenikassissa eväsrasioitakin olla… Ja kaikkea muuta mahdollista ja mahdotonta 🙂

  4. Ja siis tosibodarit pitää perkeleesti meteliä salilla. Ja vie perkeleesti tilaa. Ja vie perkele johonkin kiertäjänkalvosimen lämmittelyyn just me painot joilla ite meinasit pystypunnertaa. Perkele.

  5. Hyvää matskua taas 😀 itse kun seissy 2 kertaa lavalla niin hyvin pysty samastuun mulla oli vaan seitä ja puolukka hilloo 3 kk joka ilta heh heh

    • Hehe 🙂 Kyllä siihenkin varmaan alko pikkuhiljaa kyllästymään… 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta