Tutkailin, vertailin ja ostin. Ja sain vielä erinomaista palveluakin.

Aivan liian usein käy niin, että huonoa palvelua saadessaan siitä kertoo kaikille mutta hyvästä palvelusta ei vaivauduta kertomaan. Nyt teen tuohon poikkeuksen, ja kerron erittäin positiivisesta kokemuksestani.

Ennen joulua päätin hankkia meille (itselleni) tabletin. Olin sitä suunnitellut jo pidempään, mutta aina vaan jostain syystä lykännyt hankintaa. Käytän nettiä paljon kännykällä, mutta hiukan isompi saisi näyttö olla jotta netinkäyttö olisi sujuvampaa… Siispä joulun lähestyessä päätin yllättää meidät (itseni) uudella kivalla elektronisella vempeleellä : ) 

Merkkivalinta oli helppo. Lähes kaikki muukin viihde-elektroniikka meillä on Samsungia ja kännykän myötä Android-käyttöjärjestelmä oli tuttu, joten tabletti tulisi ehdottomasti olemaan myös Samsung. Harkittavaksi jäi siis ensimmäiseksi tabletin koko. Olisiko se sitten isompi 10-tuumainen vai pienempi 7- tai 8-tuumainen. Toisena piti harkita olisiko kyseessä WI-FI, 3G vai 4G tabletti. Ja yhtenä vaikuttimena oli tietysti hinta. Netissä surffailin ja tutkailin, mutta erityisesti tuota kokovalintaa helpottaakseni päätin lähteä liikkeeseen hypistelemään eri vaihtoehtoja ja tekemään valinnan.

Sitä, mihin liikkeeseen suuntasin, ei tarvinnut paljoa miettiä. Olen aina ollut tyytyväinen Expertin palveluun, valikoimaan ja edullisiin hintoihin. Useasti sama tuote on ollut Expertillä edullisempi kuin kilpailijallaan… Sinänsä aika huvittavaa että nämä lehdet kolahtivat postilaatikkoon samana päivänä ja vain toinen firmoista mainostaa että ”Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa”… Olen samaa mieltä ja suuntasin jälleen Expertille…

1476451_10202216877416267_722528590_n

Jälleen kerran palvelu oli huippuluokkaa. Myyjä selvästi osasi asiansa ja tiesi mistä puhui. Minua opastettiin tabletin valinnassa asiantuntevasti ja mielipiteitäni arvostaen. Minulle kerrottiin eri tablettien eroista, hyvistä ja huonoista puolista ja autettiin valinnassa. Mitään ei tyrkytetty, vaan esiteltiin eri vaihtoehdot ja minun annettiin tehdä valintani itse.

Lopulta päädyin valitsemaan Samsung Tab 3:n 7-tuumaisen 3G-version ja nyt jonkin aikaa Tabia käytettyäni voin sanoa että valinta osui oikeaan. Se on minun käyttööni juuri oikean kokoinen, kätevä kuljettaa mukana, netti toimii riittävällä nopeudella kaikkialla, synkronointi kännykkäni (Samsung Galaxy S3) ja läppärini (sekin Samsung) kanssa toimii vaivatta ja kaiken lisäksi se oli sopivan edullinen. Olen erittäin tyytyväinen valintaani ja saamaani palveluun.

20140114_111628

Voin kertoa että jatkossakin aion suunnata elektroniikkaostoksille Expertille, minusta on mukavaa saada hyvää ja asiantuntevaa palvelua enkä todellakaan halua olla tyhmä ja maksaa liikaa ; )

Metallisydän

3 vastausta artikkeliin “Tutkailin, vertailin ja ostin. Ja sain vielä erinomaista palveluakin.”

  1. Meille on ostettu aina oikeastaan kaikki laitteet gigantista, ja mielestäni gigantissa on jokin sellainen juttu, että jos gigantissa vaikka tabletti maksaa 200€ ja jossain muualla 180€ niin jos vie sen toisen kaupan tarjouksen/mainoksen giganttiin, nii gigantti alentaa hintaa. Sama pätee mielestäni siihenkin, että jos ostaa gigantista tuon 200€ tabletin ja esim. Viikon kuluttua on sama tabletti jossain muussa kaupassa 180€ niin gigantti maksaa erotuksen 🙂 en ole satavarma, mutta näin olen kuullut. 🙂

    • Joo olen kuullut tuosta hintatakuusta. Mun mielestä on kuitenkin helpompaa mennä ostaman se tuote suoraan sieltä halvimmasta paikasta 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta