Ettei nyt vaan sattuis mitään…

Vuosi alkaa olla paketissa, vaan ei treenien osalta. Loppuun asti painetaan täysillä ja uusi vuosi aloitetaan vielä suuremmalla innolla… vai eikö sittenkään?

Vuoden viimeinen rinta-olkapää-treeni, kaikki peliin!

Ensin kunnon lämmittelyt, sitten itse treeniin. Rinnalla aloitetaan ja vinopenkillä Smith:ssä. Nousujohteisia sarjoja, jokaisessa sarjassa lisää painoa ja sarjat luonnollisesti loppuun asti.

Kuten videosta näkyy, puhti loppuu rinnasta noston alkuvaiheessa. Niinpä päätin rankaista vielä hiukan erityisesti rintalihoja keskittäen liikkeen rasituksen tuolle osa-alueelle tehden muutaman sarjan osatoistoja.

Tämän jälkeen jatkoin rintatreenin loppuun normaalisti parilla erilaisella rutistusliikkeellä.

1

Sitten oli aika siirtyä olkapäätreeniin. Yleensä aloitan olkapäätreenini vipunostoilla ja punnerrusliikkeetkin olen tehnyt pitkään tangolla, Smith:ssä tai vipuvarsilaitteessa, käsipainoilla en ole pystypunnerrusta tehnyt aikoihin. Nyt ajattelin vaihtelun vuoksi aloittaa sillä. Ponkaisin painot ylös ja aloitin liikkeen ja heti alkuun lähti oikean käden paino karkaamaan, sain korjattua liikkeen ja laskettua painot alas, mutta tunsin oikean käden olkavarressa ikävän risahduksen. Otin kuitenkin painot uudelleen käsiin ja tein suunnitellun sarjan normaalisti. Sen jälkeen alkoi kättä särkeä ja olkapäätreeni oli jätettävä siihen.

Saapa nähdä miten kävi, millä innolla se uusi treenivuosi oikein aloitetaan ja koska punnerrellaan seuraavaksi…

Metallisydän

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta