Mitkä noi on?

Siis mitkä noi on? Siis noi riu’ut mitkä mulla roikkuu housujen punteista?

Oon kullut että niiden paikoilla pitäis olla jalat ja että joillakin niihin kehittyy jopa lihaksia kun niitä treenaa…

Mulla jalat on aina olleet jäljessä yläkroppaa. Ihan oma moka, laiminlöin jalkatreenin liian pitkään ja nyt on melkoinen työ saada niitä kasvamaan. Jaloista tulee myös otettua vertailukuvia ihan liian harvoin. Niitä minulta kuitenkin kysellään aina silloin tällöin, joten tässäpä pari jalkakuvaa tältä viikolta.

 20130911_130653

20130911_130616

Kovaa ja suunnitelmallista työtä jatketaan periksi antamatta niin eiköhän vielä jonakin päivänä munkin housujen punteista pilkota jotain muuta kuin riu’ut…

Metallisydän

4 vastausta artikkeliin “Mitkä noi on?”

  1. Kyllähän noissa jo kokoa alkaa olemaan :). Pohkeet on kans yks hemmetin lihas jota on vaikea saaha kasvamaan.

  2. Toivottavasti teet kyykyt jatkuvana liikkeenä, älä pysäytä ylhäällä. Kannattaa myös pidentää sarjoja, ei nuo 180kg 4-6toiston pyllistykset toimi läheskään kaikilla mitä tulee lihasmassan kehitykseen. Vapaa tankokyykky on monelle semmoinen alaselkä, pakara yleisliike. Bodaukseen löytyy parempiakin liikkeitä, missä voit keskittyä vain kohdelihakseen. Unohda HC matafakin isotraudatainoatie ajatusmaailma!

    Kyykyt kannattaa myös jättää hitusen vajaaksi ylhäältä, varsinkin hackit/smith kyykyt, jotta rasitus pysyy etureisillä. Pitkien sarjojen jälkeen HETI vastapumppi venytyksiä, jotta saadaan lisää kasvutilaa ja rikotaan lihasta lisää. Todella kivuliasta, jos on kireät lihaskalvot, mutta itkusta huolimatta vain pakko tehdä. Jokaisen reisitreenin loppuun voisit ottaa widowmaker setin, eli 15-20toistoa all out kaikki peliin vaikka rest pausena, menee siihen 5minuuttia sitten tai ei. Jalkatreeniä ennen söisin myös ehkä toisen aterian vielä. Jos volyymi on kova, niin vitargoa/dekstroosia aminojen sekaan treenin alussa ja aikana. Jos ei ole polviongelmia, niin 2-3treeniä eri toisto ja sarjamäärillä sekä eri liikkeet viikon aikana. Jos ne ei ole tähänkään päivään mennessä 10-15vuoden treenillä kasvaneet, niin ei ne kasva myöhemminkään, ellet tee jotain aivan toisin. Eräs naturaalibodari sai lukuisia senttejä reisiin kun rupesi kyykkäämään kolme kertaa viikossa vaikka aina oli sanottu, että kerta viikossa jaloille on paras. Hänellä oli vielä treenivuosia yli kymmenen tätä kokeilua ennen! Pyri Metallimään pois normaalista muotista ja kokeile jotain uutta rajua, puske kroppa ihan äärirajoille. Moni juttu voi toimia jonkin aikaa erinomaisesti. Muistat vaan vähentää työmäärää yläkropalta kun pidät spesiaali jakson reisille! Palautumiskapasiteetti ja ravinto ohjataan täten reisille!!

    Mielellään myös lopetat työt, rupeat munkiksi, naiset pois lisää kataboliaa jne. 😉

    • Et ole ilmeisesti liiemmin lukenut tekstejäni? Jos luet, huomaat että en ole millään tavalla ”HC matafakin isotraudatainoatie” tyyppiä, vaan minulle ei niinkään ole nmerkitystä sillä millaisilla painoilla liikkeet teen kunhan tuntuma ja rasitus on kohdelihaksessa.

      Usko pois, jalkatreenini ovat paljon muutakin kuin ”180kg 4-6toiston pyllistyksiä” 😀 Toista ateriaa ennen treeniä on usein hankala toteuttaa kun teen iltapainotteiat työtä. Usein treenit ajoittuvat aamuun. Olen kyllä harkinnut tuota lottovoittajaksi ryhtymistä, mutta en ole ihan varma onko vielä oikea aika, olenko jo ehtinyt kokea tämän taviselämän… Siihen kun ei ole sitten enää paluuta 😉

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta