Kovat jätkät treenaa isoilla painoilla

Niinhän se on. Mitä isommat painot, sitä kovempi jätkä. Ja aina pitää treenata vapailla painoilla, ei niistä salien vimputtimista mihinkään ole. Muuta ei tarvita kuin kyykky, penkki ja mave. Siinä kovien jätkien treeniliikkeet.

No joo, mä en olekaan kova jätkä. Kyllä jokaiseen treeniini kuuluu vapaillakin painoilla treenaamista, mutta joka kerta myös noita pahamaineisia hilavitkuttimia joilla saan erinomaisen hyvän tuntuman ja poltteen treenattavaan lihakseen.

Porihallilla on keskellä salia mielenkiintoinen saareke, jossa on jos jonkinmoisia vaijerisysteemeitä. Tällä kertaa käytin saarekkeen systeemeistä rintatreenissäni rutistusliikettä.

20130813_104253

20130813_104255

Myös olkapäätreeniin olen löytänyt hilavitkuttimista pari erittäin käyttökelpoista liikettä. Tällä kertaa käytössä oli vaijereilla tehtävät vipunostot.

20130813_105312

20130813_105305

20130813_105321

Sellaista nyhverötreeniä tällä kertaa. Ehkä ensi kerralla sitten niitä kyykkyä, penkkiä ja mavea…

Metallisydän

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta