Muscle Speed testissä

Muskleforumilla, tuolla punttisonnien ja mimmien temmellyskentällä, haettiin tässä jokin aika sitten halukkaita testaajia uudelle treenilaturille, Muscle Speedille. Tottakai ilmoittauduin vapaaehtoiseksi koekaniiniksi ja onnekseni arpa osui kohdalleni. Purkki Muscle Speediä kolahti postiluukusta tällä viikolla.

Nyt testailen laturia muutamassa treenissä ja sen jälkeen kirjoitan laajemman raportin sen toimivuudesta tänne blogiin. Siihen asti minun ja muiden testaajien mielipiteitä ja kokemuksia Muscle Speedistä voi käydä lukemassa Muskleforumin testiketjusta TÄÄLTÄ

Laturit testiryhmälle siis tarjosi Muskleforum yhteistyössä Sportsnutritionin kanssa. Kiitos molemmille tahoille!

Prioriteettina jalat

Jalat ovat muuta kehoa jäljessä. Se on fakta.

 
Jos niiden haluaa kehittyvän, on asialle tehtävä jotain. Se on fakta.
 
Raskain sydämin jätin rugbyn pelaamisen loppukesästä huomattuani että salitreenissä on turha kehitystä haikailla jos samalla treenaa ja pelaa rugbya aktiivisesti. Rugby on hieno laji ja sitä tulee ikävä, samoin seurakavereita, ihania ihmisiä. Minulle kuitenkin salitreeni, kehonrakennus, on se ykkösjuttu. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Niinpä lopetin rugbyn pelaamisen ja panostan nyt täysillä salitreeniin.
 
Muokkasin loppukesästä treeniohjelmani uuteen uskoon ja treenaan nyt jalat kahdesti kierron aikana. Jalkojen vuoro on siis joka kolmannella treenikerralla. Vuorottelen kahta erityyppistä jalkatreeniä liikkeitä ja sarjapituuksia vaihdellen. Jalat eivät siis pääse tottumaan samaan ärsykkeeseen. Vaikka treenit ovat erityyppisiä, kumpikaan treeneistä ei ole kevyt, vaan joka kerta on oksennus maistunut suussa.
 
 
 
(Apinan näköinen karvanaama joka videolla vilahtaa on treenikaverini, lempinimeltään Rehtori. Melkoinen vekkuli.)

 

Vaikka rugbya pelatessa ei kehitystä juuri tullut, nousi peruskuntoni huimasti pelikentällä ja treeneissä juostessa. Tuosta paremmasta peruskunnosta on selkeästi hyötyä salitreenissä. Treenit jaksaa vetää kovaa loppuun asti ja mikä tärkeintä, keho palautuu todella hyvin.
 
 
 
Nyt olenkin treenannut helvetin kovaa, syönyt hyvin ja puhtaasti ja kun lisäksi käytössä on erinomaiset lisäravinteet, on kehitystä tultava. Myös niihin jalkoihin. Se on fakta.