Pakarat pakettiin!

Mikä on mukavampi tunne kuin kunnon jalkatreenin jälkeinen tukotus ja pakotus jalan lihaksissa niin että käveleminenkin on hankalaa? Eipä juuri mikään.

Tällä kertaa jalkatreeni oli hyvin pakarapainotteinen ja kyllä, perse tuli kipeäksi 🙂

Ensimmäisenä liikkeenä tein uutta jalkatreenin suosikkiliikettäni, askelkyykkyä Smithissä. Saan sillä aivan mahtavan tuntuman ja poltteen pakaraan. Mitä pidempi sarja, sen mojovampi tunne 🙂

Jalkatreeni ei ole mitään ilman kyykkyä. Niinpä tälläkin kerralla treenin toisena liikkeenä oli vanha kunnon takakyykky.

Pakaroiden rankaiseminen jatkui loitontajalaitteen ja mukaillun ”hyvää huomenta”-liikkeen yhdistelmällä. Ensin reiden loitonnusta kunnon setti ja heti perään hiukan jullea käsipainolla.

Homma hoidettiin loppuun reiden koukistuksella ja ojennuksella.

Kyllä taas oli mukava könkätä salin rappuset kolmannesta kerroksesta alas…

Kova treeni vaati myös kovat lisäravinteet ja niitähän löytyy Astmista. Huippulisäravinteita eikä hinnatkaan päätä huimaa, varsinkin kun tarjolla olisi alennuskoodi Metallisydämen blogin lukijoille!

Koodilla touko1 saa yli 35 euron tilauksesta 6 euron alennuksen (siis 35 € ennen postikuluja). Koodi näppäillään tilauslomakkeen ”alennuskupongit” kenttään. Kodin voi käyttää kukin tilaaja kerran ja se on voimassa 27.5. asti.

Laittakaahan tilaten! Itse laitoin tilaukseen uusia Sport Kitchen -pika-aterioita. Arvostelua noista purnukoista laitan tänne blogiin kunhan olen ne testannut 🙂

Metallisydän

6 vastausta artikkeliin “Pakarat pakettiin!”

  1. Minkälaiseen hoitoon sitä pitäisi mennä kun alkaa näkemään Metallisydämestä unia?

  2. Käytätkö salilla aina painitossuja? Itellä olis tarkotus käydä painitossut hakemassa sali käyttöön, mutta mieti, että miten ne sopii kyykkämiseen.

    • Aiemmin käytössä oli Feelmax-tossut, joissa on vielä ohuempi pohja kuin painitossuissa. Painitossut on kuitenkin mukavammat jalkaan ja ihan ehdottomat just jalkatreenissä, suosittelen!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta