Rugbysunnuntai

”Never ever mess with a rugbyplayer. They will rearrange your face. No one will recognize or even remember you, not even your mom.”

Tänään Pori Rugby Lollers & Bombers suuntaa Jyväskylään pelaamaan muutaman harjoitusottelun ja hakemaan tatsia ensikuussa alkavaa sarjaa varten. Tarkoitus olisi pelata ns. ”friendly match” joten meno ei todennäköisesti ole ihan videon mukaista. Siihen päästään sitten kun varsinainen sarja alkaa…
Naisten joukkue Lollers aloittaa SM-sarjan pelinsä 19.5. ja miesten joukkue Bombers ykkösdivarin pelinsä 26.5.
Saapa nähdä miten meidän käy… Kaikki on kuitenkin jo valmista kesää varten!
Metallisydän

6 vastausta artikkeliin “Rugbysunnuntai”

  1. Hei! Etkös sä asu Porissa? Mitä salia suosittelisit siellä päin? Oon tulossa ylihuomenna Poriin, ja pitäis päästä reenailemaan jonnekkin 🙂

    • Riippuu paljolti siitä millaisia vaatimuksia salille on :)Itse treenaan Porihallilla ja Friitalan Sport Centerillä (Ulvilan puolella). Porihallilla laitevalikoima on todella laaja ja kattava ja vapaiden painojen puolella löytyy tilaa ja painoja. Miinuksena kova meteli ja melkoinen määrä väkeä ainakin ruuhka-aikoina. Friitala on suosikkisalini, siellä on rauhallisempaa ja vaikka laitevalikoima ei olekaan ihan yhtä kattava. Yksittäisen käynnin hinta on varmasti aika kova jollei saa itseään puhuttua tutustumiskäynnille ;)Kuntokeskus on myös suositeltava paikka. Mukava ilmapiiri ja riittävästi kaikkea. Ei mikään jumppasali mutta ei paskanhajuinen kellarisalikaan. Hinta ei ihan yhtä kova kuin edellisissä.Ilmaiseksi pääsee treenaamaan Stadionille, sinne mennessä kannattaa olla jäykkäkouristusrokotus kunnossa eikä pelätä hienhajua ja magnesiumin pöllyämistä. Testosteronia on ilma sakeana…Puls on myös yksi vaihtoehto, hieno sali jossa on naisille ja miehille omat treenipuolensa. Todella tyylikäs sali jossa ei tarvitse hienhajua tai painojen kolinaa pelätä. Kaikki tarpeellinen löytyy kuitenkin sieltäkin myös kovaan treeniin.Monia muitakin löytyy, tarkemminkin voin suositella jos kerrot minkälaista salia etsiskelet 🙂

    • En ole testannut, mutta pikaisella vilkaisulla näyttäisi proteiinia olevan yhtä patukkaa kohden melkoisen vähän kun taas sokeria aika reilusti… Voisi silti testata 🙂

  2. Kiitos vaan noin kattavasta vastauksesta! 🙂 tarkoitus olis olkapäitä reenailla, eli kunhan nyt vapaat painot ja talja löytyy, niin päästään jo aika pitkälle. Ilmatteeks olis tosiaan tarkotus puhua ittensä sisään 😉 mutta jos nyt joutuukin jotain maksamaan, niin ei sekään nyt mikään katastrofi oo. Katotaan nyt sitten mihin sitä eksyy.. 🙂

  3. Vapaat painot tohon tarkotukseen löytyy varmaan mistä vaan, mutta jos _toimivaa_ taljaa kaipaa niin kannattaa välttää Stadionia… (vittu mikä jumittavapolkupyöränketjuhelvetti sen paikan talja on…)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta