Blogin uusi iskulause!

TÄÄLLÄ pyysin ehdotuksia Metallisydämen blogin uudeksi iskulauseeksi. Todella paljon tuli loistavia ehdotuksia tuonne kommentti-osioon ja melkoisesti myös hieman erilaisia mutta ei välttämättä yhtään sen huonompia ehdotuksia Muskleforumin ketjuun… Koska blogi ei ole ikärajasuojattu jouduin valitettavasti jättämään suurimman osan noista Muskleforumin ehdotuksista pois laskuista. Kiitos kuitenkin Musklen sonneille panostuksesta!

Vaikka valinta olikin suunnattoman vaikea, on arvovaltainen raati (minä) nyt valintansa tehnyt. Uusi iskulause on:

Bodypalkinnon (Body-lehti, D-vitamiinit ja vetoremmit) voitti siis kyseisen sloganin keksijä Anne
Laita Anne osoitetietosi minulle sähköpostiin jari.autere @ gmail.com (poista välilyönnit) niin laitan paketin tulemaan.
Kiitos kaikille muillekin erinomaisista ehdotuksista!
Metallisydän

4 vastausta artikkeliin “Blogin uusi iskulause!”

  1. Metallisydän – valitse tylsä slogani tai ole neliöMetallisydän – valitse tylsä slogani ja ota valmennus laskutetaan kerran kuussaMetallisydän – valitse tylsä neliö ja mene välittömästi pyöreään huoneeseenMetallisydän – rakkaudesta neitsyt miehen sloganeihinMetallisydän – Anne voittiMetallisydän – Lapissa kaikki laukee nopeastiMetallisydän – ikärajatonta kun saisMetallisydän – valitettavasti sonni joutui pois

  2. Zau Metsku!Hiukan yllätyin dietti valinnastasi, kun aikaisemmin olet kokeillut kaikkia uusia juttuja. Tämän hetken kovin ja vaivattomin systeemi on Intermitten Fasting. Juuri kaivoin tuoreen tutkimuksen jonka mukaan 20tunnin paastoamisella ei lähtenyt testiryhmillä yhtään Lean Body Massia, eli lihasta. Rasvaa sen sijaan kyllä. Katsos kun rasvanpoltto on kovimmillaan paastossa 12-16h kohdalla. Sitten kun luet mitä herkkuja jengi vetelee dietillä ensimmäisenä ruokana treenin jälkeen; 400g lihaa, 800-1kg bataattia uunissa yms. Kaikki menee lihaksille ja kroppa kiristyy. Aivan uskomaton systeemi. Paaston jälkeen siis 8h syömisikkuna jonka aikana syöt 2-3 kertaa, paaaaljon proteiinia nami nami eli paljon ruokaa. 😉 Treeniä ennen aminoja ja jos katabolia peikko pelottaa niin aminoita pitkin päivää alta 50kcal/kerralla ettei paasto (=rasvan tiriseminen) katkea. Pakkiksella suosituin ketju, jopa Mike pakkiksen perustaja vetelee paastolla ja kondis kiristyy silmissä. Treenitehoa on uskomattoman paljon paaston jälkeen, punpit on hurjia. Suurin osa sanonut että treenitehot parhaimmat kun paastoillut. Kannattaisi kokeilla jossain vaiheessa! Sä yleensä testailet uudet ja vähemmän uudet systeemit. Katsoppas tuloksia ja luet jutut täältä jos epäilet tätä systeemiä: http://rippedbody.jp/english/results-english/PS. Sulla ei ole nälkä paaston aikana, se on varma juttu. 🙂 Muutama päivä menee tottuessa, sitten ei ole nälkä. Ihan siis toista kuin se sun kärsimys pussikeittodietillä. Tämä ei polta lihaksia, mutta rasvaa kaikista parhaiten! Fat Burnereistä on suurin apu juuri kun paastoilet ja otat tyhjään vatsaan. BCAA / EAA ennen treeniä varmistaa, että lihaspurkua ei tapahdu treenatessa! Hiilaria siihen ei tarvita!

    • Olet kyllä oikeilla jäljillä… Itseänikin alkoi jo nyt nyppiä tämä ”perusdieetti”. Voipi olla etten jaksa tätä enää kovin pitkään, jotenkin ei vaan nappaa. Johtuuko se sitten siitä että tämä on jo kokeiltu, vai siitä että ei tässä ihan kauheita määriä ole pudotettavaksi. En tiedä, jostakin syystä ei vaan nyt innosta ja kun ei mitään ihmeempää tarvetta ole niin miksi jatkaisin…Mielessä kävi jo ajatus että jättäisin sittenkin kokonaan painonpudotuksen tältä keväältä, mutta tuo Intermitten Fasting kyllä vaikuttaa melkoisen mielenkiintoiselta. Melkeimpä voisi lyödä tämän dieettihömpötyksen joksikin aikaa jäihin ja kokeilla tuota sitten keväämmällä… Jokatapauksessa tutustumisen arvoinen juttu, kiitos taas vinkistä! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta