Lisää koipia…

Sunnuntai alkoi mukavasti. Aamulla kun latasin palkkarijauhoja sheikkeriin, niin luonnollisesti onnistuin kippaamaan palkkariämpärin ylösalaisin lattialle. Siinä sitä oli sitten pari kiloa Anabolic Overdrivea pitkin lattiaa. Sen verran vitutti että heittelin perään vielä muutaman lusikallisen kreatiinia, glutamiinia ja leusiinia. Helvetti jos kerran palkkarit heitetään lattialle niin pitäähän sinne sitten heittää koko setti!

(Tähän olis sopinut kuva siitä jauhokasasta mutta eipä tullu siinä kohtaa mieleen alkaa kuvaamaan…)

Siitäpä sitten sisuuntuneena suuntasin salille treenaamaan jalkoja. Tällä kertaa homma polkaistiin käyntiin etukyykyllä jota en ollut tehnyt pitkään aikaan. Tarkoitus oli tehdä lämmittelyjen jälkeen 5 x 5 lyhyillä palautuksilla, mutta eihän siinä viimeisessä sarjassa viittä tullut vaikka ekat sarjat kovin kevyiltä tuntuikin…

Jatkoin etureisien kiusaamista hackissa. Kolme kiduttavan pitkää (siltä ne ainakin tuntuivat!) sarjaa ja ei kun eteenpäin!

Ei jalkatreeniä ilman askelkyykkyä. Nyt oli jalat jo jonkin verran hapoilla joten oli pakko tyytyä hiukan normaalia pienempiin painoihin (huomatkaa videon taiteellinen kuvakulma… 😉 )

 

Sitten päälle vielä hiukan GHR:ää ja reidenkoukistusta takareisille ja reidenojennuksilla loput mehut pois etureisistä. Ja lopuksi luonnollisesti vielä pohkeita. Kyllä on reisissä tuntunut… toivottavasti lihaskipujen ohessa tulisi myös kehitystä…

Metallisydän

4 vastausta artikkeliin “Lisää koipia…”

  1. Jotenki tuosta saa aika depresmaanisen kuvan jos sinne lattialle pittää vielä muutki höystöt viskoa :–D

  2. Treenaatko vielä ilman treeniohjelmaa eli tiedät vain lihasryhmän minkä aiot treenata?Onko treenissäsi mitään tietoista progressiota eli voimatasot,volyymi jne ?Oletko uskaltanut jo kokeilla 2-jakoista? Itse epäilin sitä aluksi suuresti mutta sainkin treeniurani parhaimman kehityksen kun lihat treenattiinkin kolmen päivän välein entisen viikon sijasta.Ei ole paluuta enää monijakoisiin.

    • Mulla ei ole kiinteää treeniohjelmaa, tietty treenijako kyllä minkä mukaan treenaan, mutta liikkeet saattavat vaihtua vaikka joka kerta. Vaihtelen koko ajan myös sarjamääriä, sarjojen pituuksia ja käyttämiäni erikoistekniikoita. Kahta ihan samanlaista treeniä ei varmasti tule peräkkäin. Aina salille mennessäni minulla on kuitenkin valmis suunnitelma mitä tulen sillä kerralla tekemään, homma ei ole mitään sinnepäin fiiliksen mukaan huitelua ;)Progressioon pyrin tottakai koko ajan, vaikka sitä minun treenitavallani ehkä hieman vaikea onkin seurata kun treenit eivät noudata samaa kaavaa. Kyllä sitä silti pystyy kehitystäkin seuraamaan.En ole pidemmällä aikavälillä kaksijakoista kokeillut. Jokin aika sitten pudotin kolmijakoiseen mutta palasin kuitenkin takaisin nelijakoiseen jonka koen sopivan minulle parhaiten. En ole jakanut treenejä tietyille viikonpäiville, vaan minulla kiertoa yhden lihasryhmän treenaamiselle tulee 5-6 päivää.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta