Suunnittelua…

Pohdiskelin tuossa jo jokin päivä kevään dieetiä ja miten sen tulen toteuttamaan. Ajatuksissa olisi aloittaa painon pudottaminen huhtikuun alusta ja jatkaa kunnes olen tyytyväinen. Mitään kisakireyttä en tänäkään vuonna tavoittele, vaan tavoitteena on saada keho omaa silmää miellyttävään tiukkuuteen.

Tällä hetkellä paino pyörii siinä 96 kilon paikkeilla ja tarkoitus olisi sitä vielä maltillisesti pyrkiä nostamaan reilun parin kuukauden ajan. Tuo paino on nyt pysytellyt pidemmän aikaa jo paikoillaan vaikka olen syönyt ihan mukavia määriä enkä ole kaikista herkuistakaan kieltäytynyt Juuri tällä viikolla herkuttelin äidin tekemillä joulutortuilla, kuudella kappaleella… 🙂

Kuva netistä, täydelliset joulutortut jätetään vaaleammiksi, mutta täyte on nimenomaan omenahillo…

Nyt nostankin taas ruuan määrää hiukan jotta paino alkaisi taas hiljalleen nousta. En koe järkevänä mitään tolkutonta bulkkausta, vaan uskon saavani saman hyödyn hitaasta maltillisesta painon noususta. Eipä sitten tarvitse älyttömän pitkä dieettiäkään vetää. Katsotaan nyt mihin painoon pääsen ennen tuota huhtikuuta 🙂

Tällä hetkellä kunto näyttää tältä:

Metallisydän

16 vastausta artikkeliin “Suunnittelua…”

  1. Jos nyt painoa lisää pari kk, sitten taas alas, niin miksi? Paino nousu ruuan määrää lisäämällä, mitä tapahtuu? Rasvaa lisää? Sitten dieetti, rasva pois.. Onko järkee?? pal

    • Lihas kasvaa parhaiten plussakaloreilla, jolloin mukaan tarttuu väkisin myös rasvaa. Dieetillä sitten poltetaan vuoden aikana kertynyt rasva pois ja oikein toteutetulla dieetillä ei lihasta juurikaan menetetä. Lopputuloksena pitäisi olla hiukan puhdasta lihasta.

  2. Ei sulla kyllä olen IMO mitään tarvetta diettailla ennen kesää. Kutsia näkyy esim. olkapäissä, vatsapalikat selvästi näkyvissä jne. Parissa kuukaudessa et mitenkään saa kerättyä sen vertaa fläsää että kuntoa olisi tarvetta siistiä. Korkeintaan kannattaa kokeilla ”2 kk massaa, 2 vk dieettiä” tyylistä syklittelyä.

    • Ei tässä reilussa parissa kuukaudessa ole tarkoitus kuin pari kiloa painoa nostaa. Eihän se kunto siitä ihan läskiksi mene, mutta on tässä nykykunnossakin jokunen kilo pudotettavaa 🙂 Dieetti on kivaa ja kesällä on mukava olla kohtuutiukassa kunnossa 🙂

  3. Ala tissien kasvatukseen, non vähä jälessä käsiin ja kivaan päkkiin verrattuna =)

    • Joo jotenkin pitäisi noihin tisseihin saada enemmän massaa. Jospa ottaisi ne seuraavaksi erikoiskäsittelyyn… tai sitten silikonit 😉

  4. Moro, kondis näyttää kyllä kovalta!! Et haluis valottaa tän hetken ruokailuja kaloreineen ja lisäravinteineen?

    • Tällä hetkellä ei ole tarkkaa hajua kalorimääristä. Kaipa ne siellä kolmen ja neljän tonnin välillä pyörii…Aamupalana menee kinkkumunakas (3 munaa, 100g kinkkusuikaleita, jonkin verran juustoa) ja hiukkasen leipää. Eka lämminruoka on riisiä + 250g vähärasv. jauhelihaa, toinen on riisiä + 100g kanaa + 150g raejuustoa ja kolmas ruoka mitä nyt sattuu töissä tarjolla olemaan / jaksaa kotona väsätä. Iltapalana maitorahka.Lisäravinteina C- D- ja monivitamiinit, omega 3, MSM. Ennen treeniä treenilaturi + beta-alaniini, treenin aikana aminohappoja ja treenin jälkeen palkkari + kreatiini, glutamiini ja leusiini. Lisäksi välipaloina 1-2 heraisolaattidrinkkiä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta