Motivaatiovideoita

Laittelen tänne blogiin yleensä vain omia treenivideoita. Laitetaanpa nyt tällä kertaa erään idolini videoita. Kaverin nimeä en tiedä, mutta useamman kerran olen kerännyt näillä videoilla motivaatiota omiin treeneihini. Kyllähän siitä saa kunnon tsempin päälle kun katsoo miten oikeasti vahvat kaverit rankaisevat rautaa. Näissä videoissa nimittäin kilot on kevyitä ja suoritustekniikat puhtaita. Voi kun joskus olisin itse yhtä vahva…

Hauista taljassa 120 kilolla:
 
 
Olankohautuksia 320 kilolla:
 
 
Jalkaprässiä 620 kilolla:
 
 
Takaolkapäitä 100 kilolla:
 
 

Kyllä noiden videoiden rinnalla omat treenit tuntuu melkoiselta pelleilyltä…

Metallisydän

16 vastausta artikkeliin “Motivaatiovideoita”

  1. Onhan tuo voimakas kaveri joo, mutta niin iso ja läski, etten ymmärrä mitä hienoa tuossa on. Toivottavasti et halua samanlaiseksi 😀

  2. Hahah. Olis varmaan kannattanut myös katsoa noi videot ennen kuin alkaa kommentoimaan. Onneksi et tainnut olla tosissasi.. :DT: Ensimmäisen kommentin Anonyymi 😀

  3. Tekstistä päätellen virittäytysin täällä jo johonkin elämää suurempaan, varsinkin kun katsoin videoitten otsikoita. Kysymys kuuluu onko kaveri ihan tosissaan ja jos niin siinä on orastava monikroppa vamma tuloillaan.Oli niin tai näin ihan jäätävän hyvä postaus, LOL XD.

  4. Pahus, videoita ei näe mobiililla. Jos viitsit ja haluat, niin laittaisitko asetuksista sen mobiiliystävällisen tsydeemin voimaan. Näkyy tekstitkin sitten paremmin kännykkäsurffaajilla. Tänks 🙂 Hyvä blogi!

  5. Anonyymi: En ehkä ollut ihna tosissani ;)Elina: Hiukan itsekin repeilin noita katsellessani :DMVN: Vai on tuo sinun treenikaveri :DDexteri: Kaverillahan on todella laajat ja puhtaat liikeradat mun treeneihin verrattuna ;)Eki: On se ihme jos tollasella treenillä pysyy paikat kunnossa :)jaffa: Täytyypä tsekata jos vaikka laittasin mobiiliystävälliseksi, tulee itekin välillä kännykällä surffailtua…MEE: Siis nehän nyt on ehdottoman tärkeät kovissa treeneissä! 😀

  6. Sarkasmi ei auennut tekstistä. Pistin videot pyörimään niin aukes rytinällä. Kohautus oli aika paha 🙂 Okei, itse en jaksais edes kannatella 320 kg mut silti, ryskyn rynkyn aaarrrggghh!

  7. Kävin vilkaisemassa tuubista vähän lisää noita pätkiä…Partajesse ohjeistaa pystypunnerruksesta seuraavasti: Mikäli haluaa pitää olkapäät kunnossa, niin pitää muistaa ettei laske tankoa liian alas. Videossa tanko heilui koko ajan jossain pään yläpuolella. Parasta tietenkin ukon polvisyndit 😀

Vastaa käyttäjälle Elina Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta