Hakusanojen ihmeellinen maailma

Taas on aika tutkailla millä hakusanoilla Metallisydämen blogiin on päädytty. Osa hakusanoista vaikuttaa hyvinkin oudoille, välillä ihan ihmetyttää miten sellaisilla hakusanoilla on edes mahdollista päätyä tänne. Ei kuitenkaan käsitellä niitä tällä kertaa. Nyt tutkitaan muutamia ihan itsestäänselviä hakusanoja.

Osa hakusanoista liittyy selvästi blogissa usein toistuviin aihealueisiin:

pervoja juttuja
(no niitä kyllä riittää!)

isommat pakarat
(Jeah beibi!)

lihaskehitys vitun hidasta
(ei minulla vaan…)

pitkä tukka
(olen kuuluisa upeista kutreistani ja hiustenhoitovinkeistäni…)

Välillä Metallisydämen blogista haetaan ratkaisuja ongelmiin:
(ja Metallisydänhän neuvoo aina!)

miten saisin tikku jalat
(ala kasvissyöjäksi, pelaa silloin tällöin sählyä ja pysy kaukana kyykkytangosta!)

ketoosia saa mistä
(kannattaa kysyä rautakaupasta…)

bodypump vinkkejä
(TÄÄLTÄ löytyy vanhan bodypump-veteraanin vinkit!)

miten sekoittaa palkkari
(no laitat jauhot sinne sheikkeriin, lisäät vettä ja sheikkaat, mikä voi mennä vikaan?)

Sitten on tietysti niitä, jotka tekevät tunnustuksia:

nussin kaverin naista
(jaaha, toivonpa ettet ole minun kaverini…)

syön hampurilaisia
mahani roikkuu
(sama tyyppi, eri hakusanat…)

Univormut kiihottaa
(seuraava kuva on sulle…)

Ja loppuun suosikkini:

metallisydän on homo
(sinäkö se täällä käyt runkkaamassa pinkkikalsari-kuvalleni?)

Treeniä, treeniä

Muuttelen treenejä kohtalaisen paljon eri treenikerroilla. Treenin runko sinänsä pysyy samana, ensin pari raskaampaa pääliikettä, joiden jälkeen eristävämpiä liikkeitä. Noita käyttämiäni liikkeitä kuitenkin vaihtelen jonkin verran. Myös sarja- ja toistomäärät vaihtelevat treenistä toiseen. Lähes joka kerta käytän treenissäni joitakin tehokeinoja: pudotussarjoja, pakkotoistoja, rest-pausea, supersarjoja, negatiivisia toistoja…

Pureudutaanpa tällä kertaa hauistreeniin. Viimeksi tein hauistreenin ensimmäisenä liikkeenä hauiskääntöjä levytangolla, selkä tuettuna seinää vasten. En ollut tätä liikettä tehnyt aikoihin ja kylläpäs tuntuikin raskaalta. Painoa ei voinut tankoon laittaa kovinkaan paljoa ja silti sarjat jäivät lyhyiksi… Ei tehokeinoja, aivan riittävän raskasta oli ilmankin.

 
 

Toisena liikkeenä suosikki-hauisliikkeeni scott-laitteessa. Tällä liikkeellä saan hauiksiin mahtavan poltteen ja pumpin. Ensin muutama suora sarja, sitten pari pudotussarjaa ja lopuksi yksi sarja negatiivisia toistoja, joissa treenikaveri auttoi tangon ylös ja itse laskin sen hitaasti jarruttaen alas.

 
 
 

Seuraavana liikkeenä tehtiin keskitettyä hauiskääntöä superhitailla toistoilla. Siis TODELLA hitailla. Yhteen toistoon meni kevyesti ainakin 10 sekuntia. Eipä tarvittu kovin isoa käsipainoa ja poltto hauiksessa oli mahtava 🙂

Treeni viimeisteltiin vielä hammer-käännöillä (rest-pause-sarjoja ja loppuun pudotus-sarja) ja sitten ei muuta kuin ojentajaa treenaamaan!