Radikaaleja otteita

Paino pysyy tiukasti siinä 94 ja 95 kilon paikkeilla, tosin tällä viikolla en yksinkertaisesti ole ehtinyt kuin yhdelle aamulenkeille. Salitreenitkin on jääneet minimiin työpäivien ollessa pitkiä. Nuo nyt ei kuitenkaan vaikuta käytännössä ollenkaan siihen että paino pysyttelee jotakuinkin paikoillaan.

On siis aika ottaa järeämmät aseet käyttöön!

1. TÄÄLLÄ olevasta ruokavaliosta pudotan aamupalasta yhden kananmunan pois. Päivälliseksi syömästäni kanasalaatista pudotan 50 grammaa kanaa pois. Siitä muodostuu yhteensä reilun 100 kcal vähennys.

2. Hiilaritankkaukset harvennan tapahtumaan kerran kahdessa viikossa nykyisen kerran viikossa -tahdin sijaan. Onhan nuo nyt olleet sellaisia helppoja syitä herkutella, kyllä se aineenvaihdunta pysyy yllä kahden viikon väleinkin tankkaamalla. Toki jos treenitehossa huomaan selvän laskun, palaan tankkaamaan useammin.

3. Pidennän aamulenkkejä nykyisestä 25 minuutista 40 minuuttiin. (ja näitähän tulee keskimäärin 3 kertaa viikossa)

Jos ei noilla lähde paino tippumaan pitää pohtia systeemejä uusiksi. Jos vaikka kokeilisi ketoosia ruualla…

Mutta ennen muita systeemejä, otetaan käyttöön se radikaalein, nimittäin siideritankkaus! 🙂 Tänään on työpaikan TYKY-päivä ja aion ottaa alkoholia ensimmäisen kerran sitten uudenvuoden. Saapa nähdä miten siinä käy 🙂 Raporttia seuraa viikonloppuna…

Metallisydän

4 vastausta artikkeliin “Radikaaleja otteita”

  1. Ihan omalla tavalla mukava kuulla etten ole ainoa jolla on ongelmia tuon painon kanssa. Aamulla on todellakaan suostu meneen lenkille vielä ihan vähään aikaan, syystä että ihan liian kylmät ilmat! Päivällä on silti ihan kiva vetää jotain 1h 130bpm löntystelyä.Olen pietelly kalorit pahasti miinuksilla ja alottanu salilla käymisen josta hommasinki yhtä vaille ylikunnonki 😀 Ajattelin että estän lihasten tulon niin etten ota mitään palauttavaa 2 tuntiin koko kropan maksimitreenin jälkeen. Kaikin puolin fiksu veto!Tavallaan silti peili kertoo, että tuloksia on ihan selvästi tullu (: Paino on pudonnu kylläki vain sen 200g mutta olenki alkanu käyttään cellmass ja kreatiineja(sitähän ei luonnollisesti lasketa!). Jos ei homma lakkaa pelittämästä niin joudun siirtymään naisten dieetistä tänne miesten puolelle…http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=81645&c=5#amedia

  2. Tätä blogia on ollut mielenkiintoista seurata siksikin, että hyvin samankaltaisella dietillä mennään molemmat 🙂 Minulla oli alkuun myös 4vk ja 3pv ackd-testi ja sen jälkeen ckd. Tankkauspäivä kerran viikkoon. Lähtöpainokin oli melkosittain sama. Ackd’lla paino tippui sen hieman reilu 10kg, Sen jälkeen on mennyt kohta 4vk ckd’llä ja tämän jakson alin paino on vain 0.9kg alempi kuin ackd’n loppumisen jälkeen. Kuitenkin viikkokeskiarvot ovat menossa hitaasti alaspäin ja suunta on oikea, vaikkakin paino tippuu nyt hitaasti. Viimeisten parin viikon aikana 0.5kg/viikko (siis viikon keskiarvopainot). Peilikin kertoo että jotain kuitenkin tapahtuu.Parin viimeisen viikon aikana on myös tuntunut että treeneissä ovat voimat palaamaan päin. Joissain liikkeissä on kehitystä havaittavissa eli indikoisko tuo jotain sellaista että se mikä lähtee, on sitä itseänsä eikä vähäisiä lihaksia?Hyvässä kunnossa olet näin yleisenä kommenttina. Vaikka painomme ovat lähellä toisiaan niin minulla tuo rasvaprosentti lienee vieläkin sen 20 koska vatsapalat eivät erotu. Hieman ylimmäiset kajastelee mutta vielä on matkaa. Tsemppiä diettiin! Jos treenejä ei pysty vetämään niinkuin haluaisi työesteiden takia, voi olla hyväksi harventaa tankkailuja tai sitten muuttaa ckd tkd’ksi jolloin hiilareita otetaan ennen treeniä.

  3. Dexteri: Ei muuta kuin aamulenkkiä tyhjällä mahalla, kyllä ne ilmat siitä lämpenee 🙂 Äläkä hyvä mies jätä sitä palkkaria pois! Sä nyt liikut muutenkin kuin AD/HD-duracellpupu, joten se kehon palautuminen on kohtalaisen tärkeetä 😉 Kyllä se paino siitä tippuu… muista aina joskus tankata hiukan, potkasee sen aineenvaihdunnan päälle…humu: Mulla ei kanssa ole nyt VHH:lla paino kiloissa paljoakaan pudonnut, mutta väittäisin että pientä kiinteytymistä olisi silti havaittavissa 🙂 Nyt alkaa työtahtikin palailla normaaliksi, joten pääsee taas keskittymään treeneihinkin oikealla tavalla. Uskon että tämä treenien puolesta kevyt viikko tuli muutenkin ihan tarpeeseen. Nyt lähtee taas kulkemaan 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta