200 000 ! ! !

Jeah!

Tänään napsahti blogin statcounter uusille lukemille kun 200 000 sivunavausta tuli täyteen iltapäivällä!

Nyt on aika pienelle Metallisydämen blogin historiikille:

Blogin ensimmäinen kirjoitus julkaistiin 30.8.2009.
Blogin statcounter otettiin käyttöön 22.12.2009. Silloin keskimääräinen sivunavausmäärä oli alle 400 päivässä.
Tänään, 4.3.2011 napsahti statcounteriin kahdessadastuhannes sivunavaus. Eilisen päivän aikana sivunavauksia blogiin tuli yhteensä 1574.

Kiitos teille kaikille lukijoille ja satunnaisille kävijöille!

Laitetaanpa tämän juhlapäivän kunniaksi pystyyn pieni arvonta. Ja mikä sopisi paremmin arvottavaksi kuin elokuva-aiheinen levy täynnä kunnon treenimusaa! (Levy on uusi ja muoveissa, sisältää myös DVD:n täynnä bändin livevetoja)

Arvontaan pääset osallistumaan laittamalla kommentin tähän kirjoitukseen (muista laittaa mukaan nimi tai nimimerkki) Voittaja arvotaan ja julkaistaan maanantai-aamuna, jonka jälkeen voittajalla on viikko aikaa ilmoittaa osoite johon haluaa levyn postitettavan.

Metallisydän

25 vastausta artikkeliin “200 000 ! ! !”

  1. On muuten hyvä blogi. Lukenut oon jo pitkään ja pari kertaa vasta uskaltautunu kommentoimaan. Pidähän blogi mielenkiintoisena. Mukana arvonnassa.

  2. sama juttu alusta asti mukana! hauska erikoisuus että bloggaajat löysivät toisensa onnea teille 😀

  3. Harvoja blogeja tämä joita jaksaa lukea. Normaalin perusjampan body/leffa/ruoka tyylinen blogi on juuri mukavaa luettavaa. -Eib

  4. Moi!Mitä aamulenkkisi tarkoittaa? ja kerroppa lihaskasvusi kehittymisestä kuvin ja tekstein jos jouvat vuosien varrella.Terveisin Micke Rollosta

  5. Blogi on kyl erittäin mielenkiintoinen joten ei ole ihme, että kävijöitä riittää.

  6. Yhdyn edellisiin. Yksi harvoista blogeista mitä tulee luettua monta kertaa viikossa.Tiedätkö muuten mikä on kävijämäärissä päiväennätys?

  7. Häre, Topi, Eib: Hienoa että jaaritukseni jaksaa kiinnostaa :)Micke: Aamulenkin teen (silloin kun teen) tyhjällä vatsalla reippaasti kävellen. Sykkeen pyrin pitämään noin 140:ssä. Lenkin kesto on yleensä noin 30-40 minuuttia. Treenihistoriaa ja kuvia vuosien varrelta löytyy täältä: http://metallisydanblogi.blogspot.com/2010/02/treenihistoriaa-ja-kuvia-vuosien.htmlMatti, insensibility: Thänks!Valkyria: Parannettavaa siis löytyy vielä ;)Juri: ;)Karppu: :)Jukka: Onnea arvontaan!Riese: Tilastoitu ennätys on viime syksyn Fitness Exposta kertovan jutun julkaisupäivänä reilut 2200 sivunavausta. Uskoisin vielä isomman kävijämäärän olleen jutussa jossa kerroin Savolaisen Markon minulle vetämästä jalkatreenistä. Marko nimittäin linkitti siihen silloisesta omasta todella suositusta blogistaan. Harmi kyllä silloin ei ollut vielä statcounter käytössä…

  8. Onnittelut tasaluvusta, jatka samaa duunia! Treeni musat maistuis myös-jusba

  9. Unohtu tää sun blogi melkeen kaheksi kuukaudeksi, niin piti lukea kaikki jutut nyt yheltä istumalta ja vielä arvontaanki kerkee osallistua. Tsemiä diettiin.

  10. Ohan tätä blogia luettu melkein vuosi;)Jutut paranee joka kerta.Olisko mahollista saada postaukset treenimusiikista(linkkaamalla vaikka y-tubesta),asunnosta-ja leffoista esittelyä sekä vaatekaapin sisällöstä(ainakin minkälaisia eckon paitoja löytyy,itseellekkin kertynyt kunnioitettava määrä merkin vaatteita)Onnittelut vielä rajapyykistä!

  11. Laura: Jatkan kyllä! Ja huippu on toivottavasti vasta edessä :)Aada & jusba: Ei muuta kuin onnea arvontaan!Ruttonalle: Tervetuloa takaisin!stk: No nyt se Mölliskö nostaa blogin tasoa aina silloin tällöin :)C_?_K: Hyviä juttuideoita, laitanpa korvantaakse 🙂

  12. Löysin blogisi jokunen kuukausi sitten ja nykyään tulee suunnilleen joka toinen päivä vilkuiltua jos jotain uutta luettavaa olisi tullut 🙂 Mukava lukea tekstejä jotka kiinnostavat ja ovat suhteellisen lähellä omaa elämää.

  13. Hyvää settiä blogissa! Diettiin liittyen muutama kysymys. Miksi Omega3 tabuja vain 4kpl(4g)? Tuo ei ole lähelläkään optimaalista määrää. 10g olisi parempi. Eikä 6g lisää rasvaa muuttaisi asioita suuntaan tai toiseen.Ymmärrettävästi tämä on vähäkalorinen dietti. Lihakset pysyisivät luultavasti vähän korkeammilla proteiini määrillä paremmin. Otat onneksi 50g heraa joka päivä. Jaatko tuota mitenkään esim. välipäivinä? Tutkimusten mukaan 20g olisi optimi annostus heraa kerrallaan, palautusjuomassa 30g ok. Tuon suuremmista määristä ei ole mitään hyötyä proteiinisynteesin kannalta. Tsemppiä loppurutistukseen! Make

  14. Hyvä blogi tämä. Tullu jo jonkun aikaa seurailtua. Nyt piti alkaa kommentoimaan,kun niin hyvät palkinnot arvonnassa.

  15. Jani & SYRJIS: Onnea arvontaan! :)Janne: Hienoa että jorinat jaksaa kiinnostaa :)Make: En sen kummemmin ole noita omegojen määriä miettinyt. Normaalisti ennen dieettiä otin tuon neljä päivässä, joten jatkoin samalla määrällä. Pitäisköhän sitä määrää sitten nostaa… Proteiinin otan kerralla joka päivä. Voisihan sen toki jakaa kahtiakin…TemeX: Kommentoi vaan jatkossakin :)SaTa: Kiitti! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta