Uutta treenikampetta ja jalkarääkkiä

Kävin tossa viimeviikolla ostamassa uudet treenihousut, osa vanhoista kun alkaa olla aika kulahtaneita. Päädyin Better Bodiesin housuihin tällä kertaa, ne tuntuivat parhailta päällä ja omasta mielestäni näyttivät hyviltä.

Samalla kertaa päivitin myös lämmittelypaidan uuteen Gaspin huppariin. (Molemmat Fit4You:sta) Kyllä nyt kelpaa lämmitellä ja treenikin luistaa ihan uudella tavalla 🙂

Maailman Vahvin Nalle suositteli kommentissaan testaamaan triplasarjoja. Supersarjoja teen treeneissä todella usein, mutta triplasarjoja harvemmin. Otin nyt sitten heti triplasarjat testiin ja mihinkäs muuhunkaan kuin jalkatreeniin.

Keskiviikon jalkatreenin aloittelin ihan normaalisti lämmittelyillä, mutta sitten: Ensin askelkyykkyä 38 kilon käsipainot käsissä niin pitkälle ettei polvi enää irronnut lattiasta, siitä suoraan etukyykkyyn ja etukyykyn jälkeen tanko suoraan niskan taakse ja vielä takakyykkyä niin pitkään kuin jaksoi. Takakyykyssä oli painoa saman verran kuin etukyykyssä, 110 kiloa, mutta voin kertoa ettei takakyykkysarjasta enää kovin pitkää tullut…

Siinä sitten hetken huohotin lattialla tuskissani ja tein toisen samanlaisen setin. Kieriskeltyäni taas jonkin aikaa lattialla pohtien kumman teen ensin, oksennan vai pyörryn, toistin setin vielä kertaalleen. (Myönnettäköön että etukyykyssä oli painoja vähennettävä…) Täytyy kyllä suositella kaikille jotka tykkäävät rääkätä itseään 🙂

Nyt onkin jalat ollut mukavan tönkköinä pari päivää, ja tottakai töissä on pitänyt pelata sekä sählyä että koripalloa…

Metallisydän

2 vastausta artikkeliin “Uutta treenikampetta ja jalkarääkkiä”

  1. Toimii kyllä shokkina koiville toi tyyli, itse suunnilleen joka kerta ennen kevennysviikkoa ottanut jalkatreenin tohon tyyliin, ensin tehnyt etukyykkyä, perään reidenojennus ja siitä prässiä kapealla ja sillä vielä loputkin mehut, ainoa mistä taukoa kertyy sarjojen välille on kävelymatka laitteelta toisella ja asettuminen laitteeseen, tota tehnyt yleensä kolme kiekkaa läpi ja sen jälkeen otettu tosiaan lattialla happea tai sitten menty vessaan asti morjestamaan posliini kaveria:) Ton jälkeen saa kyllä vähän aikaa odotella että pääsee takareisien kimppuun, sama homma niissä eli ensin sjmv, sitten reisikoukistus maaten ja vielä istuen. Kyllä vaan tunne on mahtava muutaman päivän ja kevytviikko tuntuu ihanalta ajatukselta. Tsemiä lihatalkoisiin.t-Miklo

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta