Turha reissu, mutta tulipahan tehtyä!

Viime viikonloppuna oltiin Turussa shoppailemassa, syömässä ja lepäämässä.

Matka alkoi perjantaina. Viiden jälkeen hypättiin autoon ja suunnattiin kohti Turkua. Ajokeli oli oikein mukava…

Noin 150 kilometrin matka hurautettiin sujuvasti kahdessa ja puolessa tunnissa. Onneksi ei ollut kiire, sillä välillä nautiskeltiin talvisesta lumipyrystä ajaen kuuttakymppiä…

Perille päästiin kuitenkin ehjinä. Eipä siinä paljon muuta jaksettu kuin syödä ja painua pehkuihin, aamulla odotti kuitenkin (minulle) aikainen herätys jo yhdeksän aikaan, pitihän sitä päästä oikein kunnolla nauttimaan hotellin aamiaisesta… Aamupalalla syötiinkin sitten hyvin, jotta jaksaisi tallustella kaupungilla koko päivän.

Ensimmäiseksi suunnattiin LWS-shopin oven taakse, kovat oli halut päästä tsekkailemaan Gaspin ja BetterBodiesin alennuksia. No liikehän avasi ovensa vasta 11:lta (tai oikeastaan kymmentä yli, myyjä oli varmaan nukkunut pommiin) joten odotellessa kierreltiin hiukkasen muita liikkeitä. Lopulta päästiin sisään… ja saman tien ulos. Olematon valikoima ja vielä olemattomammat alennukset. Turha liike, ei tarvitse käydä toiste.

Seuraavaksi tie vei Wellmax:iin. Siellä meidät otettiin lämpimästi vastaan ja tunnelma oli aivan eri kuin tunkkaisessa LWS:ssä. Wellmaxia voi ihan suositella, hyvät valikoimat ja ystävällinen henkilökunta 🙂

Nyt oli minua kiinnostavat liikkeet kierretty ja päivä oli vasta aluillaan! Pieneen niskotteluuni oli kuitenkin varauduttu…

Taisin jaksaa kierrellä riittävän kiltisti, sillä pääsin palkkioksi herkuttelemaan herkkujäätelöillä. Meille oli suositeltu itsetehtyjä jäätelöitä Nuvole-nimisessä liikkeessä ja kyllä ne herkullisia olivatkin!

Jäätelöiden jälkeen shoppailu jatkui. Minut oli kuitenkin vapautettu kahleista ja päästettiin narikkaan muiden miesten seuraan.

Shoppailukierroksen lopuksi käytiin syömässä maukkaat broiler-annokset, hyvää oli.

Lopulta takaisin hotellissa!

Koko päivän shoppailun saldo: Fingerpori seinäkalenteri. (Ei olisi varmaan Porista löytynyt…) Paula löysi itselleen tavaraa kassikaupalla…

Rankan shoppailupäivän päätteeksi oli ihana käydä kuumassa kylvyssä ja käpertyä sänkyyn katsomaan leffaa. Unikin tuli kohtalaisen helposti…

Sunnuntaina suunnattiin kotia kohti. Matkalla käytiin vielä ihailemassa Turun linnaa.

Ihan mukava reissu.

Omaa shoppailuhammasta jäi kuitenkin kolottamaan kun en Turusta mitään kivaa löytänyt. Ei siis auttanut muu kuin suunnata maanantaina Poriin ja Fit4You:hun. Sieltä teinkin jälleen kerran oikein mahtavia löytöjä.

Metallisydän

5 vastausta artikkeliin “Turha reissu, mutta tulipahan tehtyä!”

1. Oli kiva nähdä teidät ihan livenä!Pitäkäähän päät lämpiminä :)Terkuin Maaru

2. Kävittekö muuten Wear It-nimisessä kaupassa? Unohdin vinkkailla siitä, kun muistaakseni siellä on paljon mm. Eckön vaatteita.