Kukkuu

Aamuvuoro töissä… aika tuskaa. Olen vahvasti sitä mieltä että ihmistä (ainakaan minua) ei ole luotu heräämään ennen kymmentä. Siis onhan se nyt täysin epäinhimillistä repiä itsensä väkisin ylös sängystä silloin kun on syvimmässä unessa. Onneksi aamuvuoroja on kuitenkin aikas harvoin.

Tänään olisi illalla edessä lähtö Ouluun 🙂 Tavarat on valmiiksi pakattu että pääsee heti töiden jälkeen hyppäämään junaan. Perillä pitäisi olla puolenyön paikkeilla… Matkalle on varattu lukemista, herkullisia eväitä (proteiinipatukkaa, Gainomaxia, ruisleipää broilerin rintafileellä ja hiukan Pepsi Maxia) ja mp3-soitin täyteen hyvää musiikkia. Eiköhän se matka siinä taitu… Todennäköisesti kuitenkin käy niin, että soittimen kuulokkeet unohtuu kotiin, kirja on ihan paska ja eväät tulee syötyä vitutukseen ensimmäisen puolen tunnin aikana. No sitten ei voi muuta kuin nukkua loppumatkan 🙂

Treenattuakin on taas tullut. Keskiviikkona rinta/ojentaja, torstaina selkä/vatsa, perjantaina olkapäät/hauis ja lauantaina jalat. Tänään hiulia ja huomenna sitten taas uudelleen täydellä innolla. Olen nyt kolmisen viikkoa pitänyt taukoa kreatiinin popsimisesta ja treenannut hiukkasen kevyemmin. Viikon päästä otan kreatiinin taas käyttöön ja alan treenata tapojeni mukaan täysillä. Lisäravinteina en käytä sen kummempia kuin ihan perus heraa lisäproteiinina, kreatiinia ja palkkaria. Niin ja vitamiineja ja kalaöljyä tietysti. Kaikenlaista muutakin höpöhöpötuotetta on tullut kokeiltua, mutta niistä en ole huomannut itselleni olevan juurikaan hyötyä. Nyt siis mennään ihan tällaisella perussetillä. Jos jollakulla on suositella jokin erityisen hyvä ja toimiva lisäravinne, mitä kannattaisi kokeilla, kannattaa laittaa vinkkiä niin kokeilen ja raportoin, ehkä 🙂

Metallisydän

Yksi vastaus artikkeliin “Kukkuu”

  1. Mä tiedän hyvän lisäravinteen. Naisille suositeltu määrä on noin 400gr viikossa. Miehet saattaa tarvita enemmän?Fazerin sininen <3 – Nadja

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta