Jalkatreeni

Eilen tein jalkatreenin melkein kuukauden tauon jälkeen. Tuntuipa hyvältä, ja niin tuntuu nytkin. Jalat on kunnolla kipeinä, siis kauttaaltaan. Pakarat, etu- ja takareidet ihan soseena, aaaah.

Ihan hyvin sai treenin tehtyä. aloittelin reiden ojennuksella ja koukistuksella. Molemmissa pari pientä lämmittelysarjaa ja sitten reilusti painoa ja kolme-neljä kovaa 6-8 toiston sarjaa. Jo niillä sai melkoisen polton aikaan. Seuraavana kyykkyä smith-laitteessa. Painoja taas reilusti tankoon ja kyykkäämään. Ihan hyvin nilkka kesti ja sai tehtyä kunnolla. Hiukan pienemmillä painoilla kuitenkin kuin ennen taukoa. Neljä sarjaa kyykkyjä ja seuraavana hack-kyykkyjä. Painoja laitteeseen enemmän kuin koskaan ja kyykyt niin syvälle kuin kone antoi tehdä. Voi että tuntui hyvin. Askelkyykkyä ei pystynyt tekemään, nilkka ei yksinkertaisesti taipunut. Korvasin askelkyykyt sitten SJMV:llä. Ei oikein mun liike, mutta ilmeisesti ihan hyvin meni perille sekin. Pohkeet jätin suosiolla tekemättä, en uskaltanut edes yrittää ettei nilkka ärtyisi kipuilemaan.

Hiukan sellainen kevyehkö treeni, mutta mitä siitä, pääasia että pystyy taas jalkojakin treenaamaan. Ensikerralla sitten kovempaa (super- ja pudotus-sarjoja mukaan).

Tänään oli lepopäivä salin osalta, töissä tosin olin kymmenen tuntia. Huomenna olisi ohjelmassa olkapäät ja hauis.

Metallisydän

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 
Tykkää jutusta