Kroooh…

Ei sovi aamuheräämiset mulle, ei todellakaan. Jouduin nyt koulun takia heräämään kahtena aamuna peräkkäin seitsemältä, tappotouhua! Kun normaali vuorokausirytmi on 02-03 nukkumaan ja herätys 10-11 on tällainen aamuyöllä herääminen lähes epäinhimillistä.

Tänään meinasi salilla iskeä väsymys ihan väkisin. Siis energiaa treeniin kyllä oli, mutta nukutti niin perhanasti. Ei siis auttanut kuin lisätä tempoa. Kova treeni tulikin tehtyä, rintaa ja ojentajia. Rinnalle ensin käsipainovinopenkkiä, neljä kovaa sarjaa, kovin sarja 5 x 55kg käsipainoilla, seuraavana vinopenkissä tangolla neljä pudotussarjaa kahdella pudotuksella ja viimeisenä pitkiä sarjoja peckdeckiä. Ja johan oli tissit tulessa. Ojentajille dippiä lisäpainoilla (30-40kg) ja heti perään ilman taukoa kapeaa penkkiä (supersarjoja). Sitten erilaisia taljaliikkeitä, niissäkin liikkeenvaihdot ilman taukoa. Ja treenitahti oli melkoinen.

Ihan hyvin kulkee tuo treeni tällä hetkellä. Treenipainot ovat samoissa lukemissa kuin viimetalvena massakauden huipussa, noin 8 kiloa tämänhetkistä painavampana (läskimpänä). Nyt kun tässä jaksaa hiljalleen hilata painoa taas ylös ja samalla treenata täysillä, pitäisi tuloksien kohota uusille lukemille. Samalla voisi kuvitella lihasmassan kasvavan, edes vähän. No tulos näkyy sitten ensikesänä dieetin jälkeen 🙂

Treenin ja saunan jälkeen kotiin ja koiran kanssa kevyelle lenkille, sitten ruokaa naamaan ja odottelemaan big brotherin alkua blogipäivityksen merkeissä 🙂 Huomenna on lepopäivä (työpäivä). Pitäisi taas jaksaa venytelläkin… jos vaikka venyttelisi töissä oikein kunnolla. Ja sunnuntaina sitten oikein s**tanan kova jalkatreeni rangaistukseksi eilisestä löysäilystä. Jos alkuviikolla pääsee kävelemään, on treeni epäonnistunut 🙂
Metallisydän

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

 1
Tykkää jutusta