Ongelma

Ompas tämä opettelu nyt kovin hankalaa.
Miten ihmeessä nuo tyokalu -kuvakkeet, joista pääsee muokkaamaan noita elementtejä, saa pois tuolta näkyvistä?
Prkl!

Selkä- ja vatsatreeni sekä pohdiskelua

Tänään vuorossa oli selän ja vatsan treenaaminen. Treeni kulki kohtalaisen hyvin, vaikka ennätyspainolla maastavedossa ei tullutkaan suunniteltua viitosta, vaan sarja jäi kolmeen. No, tuntuma selässä oli kuitenkin koko treenin osalta hyvä.

Vatsaan treeni meni myös hyvin perille. Vatsatreenin vedin melko kovalla intensiteetillä ja sarjoja tuli melko paljon. Polte oli lopputreenissä vatsassa kova. Taas tänään treenattiin isommassa porukassa, mutta en antanut sen estää, vaan vedin treeniä omaan tahtiini, erityisesti vatsatreenin. Muut saivat jauhaa p**kaa ja ottaa löysästi kun itse huhkin hiki päässä.

Vaa’assa en ole nyt muutamaan päivään käynyt, mutta eiköhän se paino tässä tasaisesti nouse. Heinäkuun alussa, massakauden alkaessa paino oli aika tarkkaan 90 kiloa. Hiljalleen sitä tässä on nostettu ja jouluna olisi tarkoitus vaa’an näyttää kolminumeroista lukua. Maaliskuun paikkeilla sitten alkaa taas rasvanpoltto ja kesällä toivottavasti näkee onko vuoden aikana saatu mitään aikaan. Ainakin nyt vaikuttaa hyvälle, sillä sarjapainot ovat tällähetkellä samoissa lukemissa kuin viimetalvena parhaimmillaan, n. 8 kiloa tämänhetkistä painavampana.

Oikeastaan odotan nyt jo tuota dieetin alkamista, vaikka toisaalta on hienoa kun tulokset hiljalleen kasvavat ja kehitystä tulee. Nautin kuitenkin tuosta dieetistä enemmän, olo on jotenkin kevyempi ja energisempi, ei väsytäkkään niin paljon. Osansa pirteyteen saattaa toki tuoda se, että dieettini on aina ajoittunut keväälle, joka on muutenkin valoisaa ja mukavaa aikaa. Täytyy myös ottaa huomioon, että diettaamiseni ei ole koskaan ollut mitään haudanvakavaa hommaa, enkä ole koskaan vetänyt itseäni oikesti tiukkaan kuntoon, vaan olen vaan tiputtanut ylimääräiset rasvat pois omaa silmää miellyttävään kuntoon, eli noin 10% rasvoihin (huonoilla pihdeillä ja elektronisella mittarilla mitattuna). Tuostahan se oikea dieetti vasta alkaisi…

Huomenna edessä olisi vielä olkapää- ja hauistreeni ja keskiviikkona sitten lepopäivä koko kehon venyttelyineen. Venyttelyssä hyvänä apuna on ollut pakkotoiston venyttelyopas Olen poiminut sekä aiemmasta versiosta, että tästä uudemmasta itselleni sopivat venytykset, jotka teen noin kerran viikossa, siis koko kehon kerralla (oikeasti venyttelen ehkä kerran kuussa, mutta kaunistellaan asiaa nyt hiukan näin julkisesti).